خدمات رپورتاژ آگهی
کمپین رپورتاژ آگهی و خبری در فارس ایسنا خبر آنلاین اقتصاد آنلاین زومیت ZoomIT دیجیاتو ایرنا همشهری آنلاین تابناک دنیای اقتصاد تجارت نیوز طرفداری عصر ایران نی نی سایت TGJU بیتوته فرارو
“ A world dominated by the media “
“ دنیای تحت سلطه رسانه ها “
چرا رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری حکم مرگ یا زندگی را دارد ؟!
در سال 2020 تحقیقاتی توسط یک گروه جامعه شناس برای کشف چرایی و چگونگی وایرال شدن برخی محتواها در سطح جهان و خصوصا دنیای اینترنت ، انجام شد . نتایج شگفت انگیز بود ، برعکس تصور عموم جامعه که می پندارند با توسعه شبکه های اجتماعی این مردم هستند که مطلبی را وایرال می کنند ، همچنان رسانه های قدرتمند هستند که مسبب وایرال شدن موضوعی می شوند !!
دنیای ما توسط رسانه های خبری بزرگ احاطه شده است ، فارق از اینکه این امر مثبت است یا منفی ، این یک واقعیت است و هوشمندانهترین تصمیم استفاده صحیح از این رسانه ها در جهت بهتر و بیشتر دیده شدن است .
استفاده از خدمات رپورتاژ آگهی و خبری مزایای بسیار متعددی دارد که پس از شرح چیستی رپورتاژ آگهی ، خبری به مزایای استفاده از این سرویس بسیار مهم خواهیم پرداخت .
!! توجه !!
اگر از اهمیت و مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی مطلع هستید و صرفا سردرگم هستید که باید از کدام یک از پلتفرمها استفاده کنید یا باید رپورتاژ خود را در کدام رسانه ها منتشر کنید و حتی اگر نمی دانید باید چه محتوایی تدوین کنید و چه استراتژیای داشته باشید ؛ هرگز نگران نباشید ، تخصص ما طراحی و اجرای کمپینهای رپورتاژ آگهی است ؛ بی هیچ نگرانی با مشاورین ما تماس بگیرید و پس از اعلام اهداف خود از کمپین رپورتاژ آگهی و رپورتاژ خبری خود و همچنین بودجه مد نظر ، منتظر گزارش و تحلیل ما از کمپین باشید و تا یک سال آنالیز لینک های خود را دریافت نمایید .
شماره تماس مشاورین آنلاین استارت : 91012055–021
خدمات رپورتاژ آگهی
خدمات رپورتاژ آگهی (خبری ) به سبک آنلاین استارت پیام شما را از دریچه رسانهها به صمع و نظر مخاطب میرساند.
رپورتاژ آگهی یک فرآیند حرفه ای برای جذب بازدیدکننده بیشتر و در نتیجه مشتری بیشتر است و البته یک راهکار حرفه ای برای تبدیل شدن به یک برند تاثیر گذار است
اجرای یک کمپین رپورتاژ خبری پربازده یک تخصص مهم در قرن 21 می باشد و نیازمند مهارت و تجهیزات اختصاصی است ، پس اگر شما تخصص و مهارت کافی ندارید برای تدوین متن رپورتاژ آگهی و اجرای کمپین ندارید ، آنلاین استارت اینجا است تا بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی و با هزینه ای کاملا منعطف برای کسب و کار شما کمپین رپورتاژ برگزار نماید ، ما اینجا هستیم تا با هزینه ای مناسب و بصورت کاملا حرفه ای به چشم مخاطبان بیشتری قدم بگذارید
رپورتاژ آگهی ( خبری ) در شبکه حرفه ای توسعه کسب و کار آنلاین استارت به همراه مشاوره تخصصی به مدیران تبلیغات کسب و کار ارائه می شود ، پیش از اقدام به انجام هر کاری شما نیازمند مشاوره ای حرفه ای هستید و آنلاین استارت در کنار شما است .
رپورتاژ آگهی چیست ؟
در عصر ارتباطات ، آن چیزی که برای درآمدزایی از همه مهمتر است ، قطعا خود ارتباط است ، ایجاد ارتباط هر چه بیشتر بین یک کسب و کار با سایر کسب و کارها و مخاطبان مهمترین هدف مدیران هوشمند امروز است ، بر همین اساس ایجاد یک شبکه واحد و حرفه ای برای روابط سازمانی امری ضروری تلقی می شود.
داشتن یک واحد تخصصی برای روابط عمومی یک کسب و کار ، حتی یک کسب و کار کوچک با توجه به رقابت تنگاتنگ موجود در بازار الزامی است ؛ به طبع واقعیت موجود حتی اگر شما روابط عمومی کلاسیک ندارید احتمالا الزام ایجاد یک واحد روابط عمومی دیجیتال را احساس کرده اید.
رپورتاژ خبری که به رپورتاژ آگهی نیز شناخته می شود ، از جمله تاثیرگذارترین بخش های یک سیستم روابط عمومی دیجیتال است ، این مسئله آنچنان در ساختار یک روابط عمومی پویا مهم است که شاید نتوان وظیفه ای مهمتر از این مورد را برشمرد ، هرچند که یک ساختار سالم روابط عمومی در یک کسب و کار وظایف جدی دیگری نیز دارد.
هرگاه یک کسب و کار خدمت و یا محصولی ارزشمند و جدید معرفی می نماید ، یکی از وظایف تیم تبلیغات ، SEO و روابط عمومی معرفی این خدمت و یا محصول است ؛ از همین رو انتشار خبر مرتبط با این دست آوردها در رسانه های خبری و سایت های پربازدید یکی از رایج ترین و مورد استقبال ترین روش های اطلاع رسانی و تبلیغات است.
رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه موجب دیده شدن پیام خبری و تبلیغاتی شما می شود ، به سبب وجود لینک های فالو و ارزشمند در متن رپورتاژ باعث بهبود SEO Off Page سایت شما می شود ، این بک لینک ها در اغلب موارد دائمی هستند و همواره تاثیر مثبت خواهند داشت.
رپورتاژ آگهی در لغت به چه معنا است ؟!
رپورتاژ آگهی به شکلی از بازاریابی محتوا می گویند ، که شما در ازا پرداخت مبلغی ، یک مطلب که به شیوه خبری و یا مقالهای تالیف و یا تدوین شده در رسانه های خبری و وب سایت های پربازدید منتشر می نمایید. در رپورتاژ آگهی یک پیام تبلیغاتی بصورت غیر مستقیم در قالب یک مقاله با جنبه های خبری ، منتقل می شود ، که این مقاله می تواند از انواع فرمت های محتوا تشکیل شده باشد و نکته اساسی دیگر وجود چندین لینک به وب سایت اصلی است که بک لینکهای با ارزشی محسوب می شوند.
توجه داشته باشید که یک رپورتاژ آگهی صرفا به متن خلاصه نمی شود و از سایر فرمت های محتوا نیز در کمپین های رپورتاژ خبری می توان استفاده کرد.
تاریخچه رپورتاژ آگهی
بر خلاف باور عموم ، سابقه این نوع از تبلیغات و بازاریابی محتوا عمری نسبتا طولانیای دارد و رپورتاژ آگهی ها جزو قدیمی های دنیای تبلیغات هستند که دست کم یک قرن سابقه درخشان در کارنامه خود دارند !
شاید اگر دقیقتر به تاریخ نگاه کنیم این لغت و یا مفاهیم مشابه آن در سال 1917 پا به لغت نامه های انگلیسی گذاشتند ، در آن زمان افراد باهوشتر تبلیغات محصول خود را از روش غیر مستقیم و بصورت خبری با جنبه های تکنولوژیک و علمی در نشریات تبلیغ می کردند و از این راه سود بسیار زیادی کسب می کردند .
رفته رفته این مدل بازاریابی محتوا و تبلیغ با تغییر شکل رسانه ها و توسعه آن ها پیشرفت نمود و البته که در اشکال سابق هم به فعالیت خود ادامه داد ؛ امروزه از مجلات و رادیو گرفته تا تلویزیون و البته اینترنت سرشار از محتواهایی است که بصورت غیر مستقیم در قالب خبر و یا آموزش در حال بازاریابی هستند ، این دست از محتوا را همچنان رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری میگویند.
تعریف مفهوم رپورتاژ آگهی به نقل از وب سایت Entrepreneur : رپورتاژ آگهی و یا رپورتاژ خبری در حقیقت یک اطلاعیهای است که توسط واحد روابط عمومی با هدف اطلاعرسانی و خبررسانی اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانههای مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر میشود. در واقع رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته میشود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. شما در رپورتاژ آگهی مخاطبانتان را در یک مسیر مشخص همراهی میکنید تا به سمتی که میخواهید هدایت شوند تا اقدام مد نظر شما رخ بدهد .
رپورتاژ آگهی در دنیای دیجیتال مارکتینگ چگونه است ؟
هماهنطور که قطعا می دانید ، دنیای اینترنت و دیجیتال پرمخاطبترین بستر تعاملاتی در قرن حاضر است ، روزانه میلیاردها مخاطب با دنیای مجازی و دیجیتال در تعامل تنگاتنگ هستند و از طریق اینترنت به بسیاری از نیازهای روزمره خود پاسخ می دهند.
با توجه به همین توسعه یافتگی مخاطب به طبع آن توسعه یافتگی روش ها و سیستم های بازاریابی در دنیای اینترنت ، رقابت در این فضا هر لحظه پیچیدهتر ، دقیقتر و حتی شاید سختتر شده است !
امروزه برای بازاریابی دیجیتال پلتفرم های بسیار متعددی وجود دارد که هر یک کاربرد خاصی در دنیای تبلیغات دارند ، به طور مثال پلتفرمهای متعددی برای انجام یک کمپین تبلیغات ویدیوئی وجود دارد که هر یک مزایا و معایبی نسبت به دیگری دارد ، استفاده صحیح و بجای هر یک از این پلتفرمها و ابزارها امروزه نیازمند نه تنها یک تخصص به روز بلکه چندین تخصص را در خود جای می دهد ؛ امروزه برای ایجاد یک کمپین پربازده ، بطور مثال برای یک کمپین رپورتاژ آگهی نیاز به یک تحلیل جامع ابتدایی از هدف کمپین و پیام آن داردید ، سپس باید بازارسنجی صورت بگیرد و بسترهای مناسب شناسنایی شود و پس از آن متن ها و به قولی رپورتاژها تهیه می شود و پس از آن اقدام به انتشار خواهد شد و پس از آن نیاز به تحلیل و بررسی مرتب لینک ها و کمپین است ، خصوصا در بازه زمانی کوتاه پس از اجرای کمپین .
هر چند رپورتاژ آگهی ها تا چندی پیش زیر مجموعه واحد روابط عمومی بودهاند اما با توسعه فضای وب و پیشرفت آن ، شاید رپورتاژ آگهی های آنلاین را امروزه در زمره فعالیت های تیم تبلیغات آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ قرار بگیرند ، زیرا نیازمند تخصص هایی علاوه بر تخصص های سابق نیز می باشد ، در رپورتاژ آگهی های دیجیتال علاوه بر اینکه باید هیئت تحریریه مسئولیت نوشتن محتوا را بر عهده بگیرد نیاز است که یک تبلیغ نویس ( کپی رایتر ) حرفه ای متن را بررسی و تصحیح نماید ، همچنین یک متخصص SEO نیز باید متن را برای موتورهای جستجو بهینه نماید و سپس لینکها و هایپرلینک ها را درج نماید ، سپس دیجیتال مارکتر باید با توجه به استراتژی از پیش تعیین شده بهترین بسترهای انتشار را از طریق پلتفرمهای مختلف پیدا و پس از تایید نهایی در آن ها رپورتاژ خبری و آگهی مد نظر را منتشر نماید.
شما و یا هر کسب و کار موفق دیگری ناگزیر هستید که از این شیوه تبلیغاتی برای بهبود و ارتقا سطح فروش خود استفاده نمایید ، حالا این امر که پیگیری اجرای این کمپین ها به دوش کدام وحد است ، با مدیر اجرایی خواهد بود ، اما چه در واحد روابط عمومی و چه در واحد دیجیتال مارکتینگ ، این یک حقیقت است که رپورتاژآگهی ها نه تنها مفید که بلکه برای یک کسب و کار موفق و پیشرو الزامی و اجباری است ، زیرا نه اطلاع رسانی در رابطه با اخبار مجموعه شما و نه بهبود SEO سایتتان ، هیچ یک قابل چشم پوشی نیستند.
تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو SEO چیست ؟
بالاخره وقت وقت این هستش که راجب جذابترین مزیت رپورتاژ آگهی و یا رپورتاژ خبری دیجیتال و آنلاین برویم ، بله بهبود سئو خارجی یا همان OFF Page SEO شاید مهمترین و با ارزشترین ماحصل یک کمپین رپورتاژ آگهی خوب است .
احتمالا شما هم شنیدهاید رپورتاژ آگهی راهی موثر برای بهبود SEO برخی صفحات با کلیدواژه هدف است ، اما سوال اینجا شکل می گیرد که علت این تاثیر شگفت انگیز دقیقا چیست ؟
بیایید یکبار مرور کنیم که رپورتاژ دارای چه ماهیتی است ، پیش تر هم گفتیم که رپورتاژ یک مقاله است که اگر از سایر ویژگی هاش صرف نظر کنیم ، این مقاله شامل یک یا چند لینک به وب سایت مرجع است .
همانطور که احتمالا شما هم می دانید در مباحث مرتبط با بهینه سازی سایت ، مبحث سئو خارجی تاثیر بسیار بسیار زیادی در رتبه نهایی صفحات شما در نتایج گوگل می گذارد و احتمالا این را هم شنیدهاید که بک لینکها مهمترین فاکتور در این فرآیندها هستند .
در یک کمپین رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در حقیقت تبلیغ دهنده یک مقاله با جنبه های خبری را در یک سایت بسیار پربازدید منتشر می کند ، این سایت ها به دلیل داشتن 2 فاکتور اساسی ، لینکهای بازگشتی بسیار ارزشمندی می دهند :
- دامنه و صفحات با اتوریتی بالا ( domain authority و Page authority ) : این 2 شاخصی است که شرکت MOZ به تمام دامنه ها و صفحات در دنیای اینترنت می دهد ، این شاخص ها شاید نزدیک ترین معیارهایی می باشند که احتمالا گوگل نیز دارد برای ارزش گذاری هایش استفاده می کند، از همین رو اگر یک لینک از صفحه ای با دامنه و پیج اتوریتی بالا به شما لینک بدهد بسیار ارزشمندتر از وقتی است که ده ها وب سایت با دامنه و پیج اتوریتی پایین به شما لینک بدهند ، هر چه این اعداد خصوصا دامنه بالاتر باشد آن لینک در رپورتاژ آگهی مد نظر تاثیر بیشتر بر روی SEO دارد ، البته توجه داشته باشید پیج اتوریتی در ابتدا عددی نسبتا پایین است که به مرور و با بازدید افزایش می یابد ، به همین منظور این رپورتاژ آگهی ها در وب سایت های منتشر کننده در قسمت ها و دسته بندی های مختلفی بصورت دائم یا موقت آرشیو می شوند و برای همیشه یا مدتی نسبتا طولانی برای سئو خارجی شما نقش تاثیرگذاری بازی می کنند .
همان گونه که چندین بار در این مطلب اشاره کردیم، رپورتاژ آگهی یکی از بهترین راههای موثر در سئو سایت است. علت اصلی این موضوع از آنجایی نشات میگیرد که شما وقتی رپورتاژ خود در کانالهای توزیع محتوا و به ویژه سایتهای پرمخاطب منتشر میکنید، این سایتها به شما لینک فالو میدهند و از آنجایی که مطلب شما همیشه در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود و سایت منتشر کننده اعتبار خیلی خوبی دارد، در نتیجه وضعیت سئو سایت شما خیلی بهبود مییابد.
- لینک های دارای ورودی واقعی و با کیفیت : از آنجایی که این مقالات را در سایت های خبری ، آموزشی و پربازدید منتشر می کنیم ، به مرور زمان مخاطبان این رسانه ها با جستجوهای مختلف و یا بصورت اتفاقی و یا حتی هدفمند از طریق این لینک ها به وب سایت مرجع وارد می شوند وکه همین امر این لینک ها را برای بهبود سئو SEO ارزشمندتر می کنند ، این لینک ها عمدتا بصورت فالو منتشر می شوند و هایپر لینک محسوب می شوند ، البته برخی دائمی و برخی بصورت سالانه عمل می کنند که هنگام انتشار رپورتاژ آگهی باید نسبت به دائمی یا موقت بودن لینک ها اطلاعات لازم را کسب نمایید . البته که گاهی تاثیر برخی از لینک ها آنچنان زیاد است که به صرفه است که هر سال آنها را تمدید نمایید .
هم اکنون برای سفارش تبلیغات ویدیویی خود با ما تماس بگیرید
آنلاین استارت شما را در این مهم همراهی خواهد کرد
تبلیغات ویدیویی CPCV ؟!
تبلیغات ویدیویی در فضای وب در انواع و اقسام مختلف دیده میشود همچنین از طریق پلتفرم های بسیار متنوعی در صمع و نظر مخاطب جای می گیرد .
با پیشرفت دنیای تلفن های هوشمند و تغییر سبک زندگی مردم ، اکنون در سال 2021 تعداد مخاطبان برنامه های اینترنتی از مخاطبان تلویزیون بیشتر شده است . اکنون مردم زمان کمتری را به تماشای تلویزیون می پردازند و غالبا برنامه های خود را از طریق پلتفرم ها و شبکه های آنلاین دنبال می کنند .
با توجه به این موضوع اهمیت تبلیغات از طریق اینترنت برهمگان مشخص شده ، آمار ها نیز حکایت کننده همین موضوع هستند.
حال که تبلیغات ویدیویی در وب سایت ها و اپلیکیشن موبایل ها جایگزین تبلیغات ویدیویی در سایر بسترها شده است باید به شما یک مورد جذاب دیگر را در میان بگذاریم آن هم این است که تبلیغات ویدیویی در اینترنتبا نرخ کلیک 5 برابر بیشتر نسبت به تبلیغات های استاتیک کلاسیک اکنون در زمره بهترین روش های تبلیغ در جهان وب است .
تبلیغات ویدئویی تجربهای احساسی برای مخاطبان فراهم میکند و به علت درگیر کردن حس بینایی و شنوایی بطور همزمان امکان بیشتری برای تأثیرگذاری بر مخاطب دارد و آنها را راحت تر و سریع تر به تعامل مجاب می نماید و به خوبی در خاطر میماند. یکی از مزایای تبلیغات ویدئویی دیجیتال امکان لینک کردن آن به وبسایت یا لندینگ پیج کسبوکارهاست که مستقیماً امکان خرید محصول یا تعامل کاربران را برای انواع کسب وکار فراهم میکنند. بر اساس بررسیهای ما از هر ۱۰ تبلیغکننده ۹ نفرشان عقیده دارند که تبلیغات ویدئویی مؤثرترین نوع تبلیغ در کمپینهای آنها بوده است.
تبلیغات ویدیوی در آنلاین استارت چه ویژگی هایی دارد ؟
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
با توجه به این که دنیای تبلیغات دنیای آزمون و خطا است و می بایست تمام تبلیغات ها براساس بودجه و بازده A/B تست شوند اما شما پیش از انجام هر کمپینی نیاز به یک مشاور و راهنمای متخصص هستید.
آنلاین استارت اینجا است تا تجربیات خود را با شما در اشتراک بگذارد تا کمپین تبلیغات ویدیویی حرفه ای تری را تجربه نمایید
وب سایت ها تبلیغ کننده
هر چند آنلاین استارت کمپین مناسب کسب و کار شما را پیشنهاد خواهد داد اما شما می توانید در میان 1500 وب سایت پربازدید ، وب سایت های مورد علاقه خود را نیز به کمپین ها اضافه نمایید .
هدف ما نمایش تبلیغ به جامعه هدف کسب و کار شما است
بازارسنجی صحیح از مهمترین فاکتورها قبل از بستن کمپین تبلیغات ویدئویی است
گزارش دهی حرفه ای
آنلاین استارت بعد از اجرای کمپین و حتی در حین اجرای کمپین تبلیغات ویدیویی شما ، گزارشات دقیق ارائه می نماید که شامل این میشود که از هر تبلیغ چقدر ورودی داشتهاید؟ کدام سایت نمایشدهندهی تبلیغ برایتان بازدهی بیشتری داشته است؟ چند نفر ویدیو شما را کامل دیده و چند نفر بعد از چند ثانیه گزینه رد آگهی را کلیک کردهاند؟
و در آخر به شما می گوییم که چطور میتوانید هزینهها را به حداقل برسانید و بازدهی را حداکثری نمایید .
گزارشات درچهارچوب اعداد و ارقام ، نمودار و … به شما ارائه خواهد شد
ارتباط حرفه ای با لندینگ پیج سایت
ما به شما میگوییم که حرفه ای ترین روش بالا بردن نرخ کلیک و همچنین رساندن مخاطب به هدف تبلیغ چگونه به ارمغان می آید .
مخاطبان علاوه بر دیدن شما می توانند به راحتی اطلاعات کسب و کار شما را در وب سایتتان پس از یک کلیک ببینند و همچنین شما با طراحی حرفه صفحه فرود می توانید اطلاعات ارزشمند تعداد زیادی از مخاطبان علاقه مند را جمع نمایید
اجرای همزمان تبلیغات ویدیویی
در کمپین های تبلیغات ویدیویی آنلاین استارت ما به شما پیشنهاد میکنیم چندین ویدیوی متفاوت تهیه نمایید و در تبلیغات بطور همزمان از آنها بهره ببرید تا در نهایت بهترین ویدیو از بین سایرین برای شما مشخص شود.
آنلاین استارت شما را در کمپین های بعدی نیز همراهی خواهد کرد پس باید بهترین مسیرهای تبلیغاتی را در کنار شما و برای شما کشف کنیم
کنترل 24 ساعته تنظیمات تبلیغ
پس از استارت کمپین تبلیغات ویدیویی ، تیم دیجیتال مارکتینگ آنلاین استارت بصورت 24 ساعته روند اجرای کمپین را مشاهده می نماید و بهترین مسیر را برای کمپین شما تنظیم می نماید تا بالاترین سطح بازدهی را دار باشید
پشنهاد آنلاین استارت پیش از شروع کمپین تبلیغات ویدیویی !
اگر نخستین تجربه کمپین تبلیغات ویدویی آنلاین شما است !
ما به شما تبریک میگوییم. زیرا با اجرای یک کمپین تبلیغات ویدیویی در پربازدیدترین وب سایتهای ایرانی، قدمی بلند در مسیر برندینگ و درآمدزایی می دارید.
“ اگر تا به حال کمپین تبلیغات ویدیویی برگزار نکردید توجه کنید “
آنلاین استارت با استفاده از تیمی خلاق و با تجربه در زمینه برگزاری کمپین های تبلیغاتی ، به شما پیشنهاد می کند قبل از برگزاری هر کمپینی ابتدا مشاوره دیجیتال مارکتینگی دریافت نمایید . زیرا تبلیغات حوزه ای خطرناک است و می تواند برای کسب و کار شما شمشیری دو دم باشد پس هرگز بدون آشنایی کامل با این حوزه دست به بستن کمپین های سنگین و گسترده نزنید ، پیشنهاد بهتر این است کار را به متخصصین این حوزه همچون آنلاین استارت بسپارید
تبلیغات ویدیویی در آنلاین استارت
تبلیغات ویدیویی ریتارگتینگ
شاید کی از جذابترین و در عین حال تاثیرگذارترین نوع تبلیغات برای صاحبین کسب و کار و همچنین مخاطبان ، تبلیغات ریتارگتینگ است ، در این نوع خاص از کمپین های تبلیغات ویدیویی تبلیغات شما صرفا به کاربرانی نمایش داده می شود که دست کم یکبار از سایت شما بازدید کرده اند ، این نوع خاص از تبلیغات به کسب و کار شما کمک می کند که علاوه بر برندسازی بصورت عام ، در ذهن مخاطبان پیشین خود ثبت شوید که در نهایت افزایش سودآوری چند برابری را برای شما همراه خواهد داشت
کمپین تبلیغات ویدیویی رفتارمحور
در این کمپین ، تبلیغات ویدیویی شما به جامعه ی مخاطب مشخصی نمایش داده می شود ، بطور مثال مخاطب کسب و کار شما خانم ها هستند و الزاما باید سنی کمتر از 30 سال داشته باشند ، در این نوع خاص از تبلیغات ویدیویی ما برای شما مخاطبان تبلیغتان را فیلتر خواهیم کرد
در این نوع تبلیغ ما مخاطبان تبلیغات را از نظر جنسیت ، سن ، تحصیلات ، موقعیت شغلی و همچنین رفتار آنها در سطح وب تقسیم بندی می کنیم و دقیقترین جامعه هدف را مخاطب قرار می دهیم
کمپین تبلیغات ویدیویی معمولی
در این کمپین ، تبلیغات ویدیویی کسب و کار شما به تمام مخاطبان در حال تماشای ویدیوی اصلی نمایش داده می شود و مخاطبان تبلیغات هیچگونه فیلتری نمی شوند .
این روش در جهت افزایش جنبه برندینگ کسبوکار شما بسیار مفید است و به کسبوکار شما کمک می کند تا مخاطبان با هر طیف جنسیتی ، سنی و هر موقعیت شغلی از محصولات و خدمات شما آگاه شوند
تعرفه کمپین تبلیغات ویدویی آنلاین استارت !
کمپین های تبلیغات ویدیویی در ابعاد و با بودجه های مختلف بسته می شود ، حتما پیش از بستن کمپین از آنلاین استارت مشاوره بگیرید !
در این قسمت به تعرفه و قیمت تبلیغات ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ رسیدیم . هزینه ویدیو مارکتینگ با توجه به نرخ بازدهی بالاتر نسبت به انواع دیگر تبلیغات بسیار منطقی و مناسب است ؛ به منظور راه اندازی کمپین تبلیغات ویدیویی همین حالا با ما تماس بگیرید
تعرفه تبلیغات ویدیویی
قیمت کمپین های ویدیویی آنلاین استارت-
حداقل تعداد نمایش 100.000 مرتبه
-
تعرفه هر نمایش از 70 تومان ( 700 ریال ) تا 5000 تومان ( 50000 ریال )
-
امکان نمایش در بیش از 1500 وب سایت به انتخاب شما
-
پخش 6 ثانیه اجباری
-
امکان پخش به خواست کاربر تا 59 ثانیه ( پیشنهاد آنلاین استارت کمتر از 30 ثانیه است )
-
امکان نمایش عمومی ( بدون فیلتر )
-
امکان نمایش بر اساس دسته بندی موضوعی
-
امکان نمایش بر اساس جنسیت
-
امکان نمایش بر اساس موقعیت جغرافیایی
-
امکان نمایش بر اساس سن مخاطبان
-
امکان نمایش بر اساس موقعیت شغلی
-
امکان نمایش بر اساس رفتار کاربران در سطح اینترنت
-
امکان نمایش به کاربرانی که دست کم یک بار از سایت شما بازدید کرده اند
-
امکان نمایش ویدیو مخصوص هر جامعه کاربری
-
امکان نمایش تبلیغ ویدیویی با پروتکل A/B تست
-
حداقل سفارش روزانه 100.000 تومان
-
حداقل زمان سفارش یک هفته
-
مشاوره تبلیغاتی رایگان ازکمپین های 50 میلیون به بالا
-
مشاوره برندینگ و دیجیتال مارکتینگ از کمپین های 100 میلیون به بالا
-
ساخت حرفه ای تیزر و تبلیغ ویدیویی ( شامل هزینه )
-
ساخت صفحه فرود ( Landing Page ) حرفه ای رایگان برای کمپین های بالای 100 میلیون
-
گزارش دهی منظم از آغاز تا پایان کمپین تبلیغات ویدیویی
-
پشتیبانی حرفه ای و تخصصی 24 ساعته
چرا باید خدمات تبلیغات ویدیویی خود را به آنلاین استارت بسپارید ؟
خدمات کمپین تبلیغات ویدئویی ، از جهت آن که تنوع و تکثر بسیار زیادی دارد ، نیازمند آن است که توسط تیمی مجرب تولید ، منتشر و تجزیه و تحلیل شود البته حضور فعال و پویا صاحبین کسب و کار در تمام طول مسیر امری مفید ، کمک کننده و تا حدود زیادی الزامی است . اما بصورت کلی راه اندازی یک کمپین حرفه ای تبلیغات ویدیویی نیازمند همکاری با متخصصین است و پیرو همین موضوع آنلاین استارت از یک تیم حرفه ای بهره می جوید تا مخاطبان خود را کاملا راضی نماید.
با انجام کمپین تبلیغات ویدیویی به کمک آنلاین استارت به نتایجی دست پیدا می کنید ؟
- افزایش ترافیک بر روی وب سایت به صورت کاملا هدفمند
- افزایش درصد فروش محصولات و خدمات سایت به کمک کمپین
- کاهش رتبه الکسا
- تبلیغات جذاب با Engagement بالا
- جذب مخاطبان جدید
- دریافت مشخصات علاقهمندان به حوزه کسب وکار شما
- بهبود نرخ بازدید کنندهگان وب سایت و در نهایت بهبود رتبه وب سایت در نتایج گوگل
- شناخت تعداد بیشتری از کاربران نسبت به بیزینس شما و در نهایت رشد کسب و کار
- کمکی جدی به پروسه های برندینگ
- هزینه به ازای نمایش
- مناسب برای همهی کسبوکارها
- ایجاد شبکه ای از مخاطبان در فضایی خارج از وب سایت
- و بسیار مزایای دیگر …
لازم است در آخر اشاره ای به خدمات مشاوره ای هم داشته باشیم که اگر شما در فرآیند خود دچار برخی مشکلات و چالش ها شده باشید، میتوانید با کارشناسان آنلاین استارت تماس بگیرید تا در مورد مشکل شما تحقیق کرده یا با استفاده از تجربیات پیشین، دغدغه شما را مرتفع کنند.
خدمات تبلیغاتی آنلاین استارت ، برای وب سایت شما ، بیلبوردی به وسعت اینترنت است
تبلیغات ویدیویی اینترنتی چه اهمیتی برای کسب و کار اینترنتی دارد ؟
در دنیای قرن 2021 و همچنین بازار سال 1400 ایران رقابت بر سهم بازار بسیار پیچیده تر از گذشته است ، روزانه میلیون ها نفر به پایه برنامه های آنلاین اینترنتی می نشینند به همین جهت فضاهای تبلیغاتی نیز دچار دگرگونی شده اند و حالا این دیجیتال مارکترها هستند که برای مخاطبان کسب و کارها خوراک ذهنی تولید میکنند و بر ایشان تاثیر میگذارند ، یکی از مهمترین این حوزهها تبلیغات ویدیویی است که نرخ شگفت انگیزی در جلب مخاطب برای کسب و کارها دارد .
شما و کسب و کار شما نیز نیازمند متفاوت دیده شدن است ، پس هم اکنون دنیای تبلیغات اینترنتی را جدی بگیرید
تبلیغات ویدیویی به چه شکل پخش میشود ؟
تبلیغات ویدیویی در پیشنمایش برنامه
این نوع از تبلیغات ویدیویی به این شکل است که قبل از پخش برنامه و یا محتوا اصلی ، ویدیویی بصورت دعوت به مشاهده برنامه و یا با محتوای مستقل تبلیغاتی به مخاطب نمایش داده می شود.
مخاطب قبل از مشاهده برنامه اصلی ابتدا 5 ثانیه بصورت اجباری به پیشنمایش تبلیغات ویدیویی شما می نشیند و در صورتی که محتوا شما جذاب و گیرا باشد ، می تواند تبلیغات ویدیویی شما را رد نکرده و تا 59 ثانیه نیز به مشاهده پیام تبلیغاتی شما بنشیند ، البته پیشنهاد آنلاین استارت این است که پیام تبلیغاتی خود را در حدود 30 ثانیه محدود نمایید تا مخاطب از مشاهده تبلیغ شما خسته نشود.
این نوع از پیشنمایش تقریبا در تمام پلتفرمهای پخش محتوا ویدئویی وجود دارد و شما می توانید با تعرفه های مختلف این پلتفرم ها پیام خود را به مخاطبان خود برسانید.
تبلیغات ویدیویی ، بنر در پیشنمایش برنامه
این نوع از تبلیغات ویدیویی به این شکل است که قبل از پخش برنامه و یا محتوا اصلی ، بنری ثابت بصورت دعوت به مشاهده برنامه و یا با محتوای مستقل تبلیغاتی به مخاطب نمایش داده می شود.
بنری که قبل از نمایش ویدیو اصلی نمایش داده می شود می تواند صرفا یک عکس و متن تبلیغاتی و یا یک موشن تصویری در قالب گیف باشد که کاربر الزاما باید به مدت 5 ثانیه با این پیام تبلیغاتی درگیر بشود.
طراحی این بنر تبلیغاتی الزاما باید گیرا و جذاب باشد و مفهومی مهم را به مخاطب القا کند ، طراحی بنر تبلیغاتی چه تصویر باشد و جه گیف یک پروسه کاملا روانشناسانه و تخصصی است و باید به گونه ای حرفه ای و کاملا مرتبط با فروش یک محصول و یا انتقال یک پیام برندینگ محور باشد .
این نوع از پیشنمایش تقریبا در تمام پلتفرمهای پخش محتوا ویدئویی وجود دارد و شما می توانید با تعرفه های مختلف این پلتفرم ها پیام خود را به مخاطبان خود برسانید.
آنلاین استارت پرچمدار تبلیغات ویدیویی در سطح وب
تبلیغات ویدیویی بنری ریتارگتینگ پیشنمایش رفتارمحور معمولی CPCV خود را به ما بسپارید
امروزه با توجه به فشردهگی بسیار زیاد بازار در تمام حوزه ها و سخت شدن رقابت بین کسب و کارهای مختلف حرف نهایی را صرفا تبلیغات درست و هدفمند می زند ، تبلیغاتی که بتواند مخاطب مشخصی را تحت تاثیرقرار دهد و آنها را به انتخاب یک کسب و کار خاص از بین سایرین مجاب نماید.
تبلیغات انواع و اقسام مختلفی دارد اما امروزه در سال 2021 بالاترین نرخ بازدهی از میان تمام فضاهای تبلیغاتی تبلیغات اینترنتی است ، که آنلاین استارت توانسته طیف وسیعی از انواع تبلیغات اینترنتی را به مخاطبان خود ارائه دهد.
آنلاین استارت با برگزاری کمپین های مختلف تبلیغاتی برای مشترکین خود گامی مهم برای افزایش نرخ فروش و بهبود وضعیت برندینگ ایشان برداشته است.
یکی از مهمترین این کمپین های تبلیغاتی برگزاری کمپین های تبلیغات ویدیویی است که نرخ بازدهی چشمگیری در میان سایر تبلیغات ها دارد ؛ آنلاین استارت با تکیه بر تجربیات و تخصص تیم تبلیغاتی خود از شما دعوت می نماید تا کمپین های تبلیغاتی خود در تمام حوزه ها خصوصا تبلیغات ویدئویی را با مشاوره و مدیریت این مجموعه انجام دهید.
آنلاین استارت اینجا است تا پس از مشاوره دادن حرفه ای در حوزه تدوین استراتژی کمپین تبلیغات ویدیویی ، تولید حرفه ای محتوا تبلیغاتی ، نحوه انتشار تبلیغات و تجزیه و تحلیل گزارشات کمپین برای کسب و کار شما اقدام به برگزاری حرفه ای کمپین های تبلیغاتی شما نماید
جهت دریافت مشاوره با پشتیبانی آنلاین استارت به شماره تماس 91012055-021 تماس بگیرید.
بسترهای تبلیغات ویدیویی آنلاین استارت
آنلاین استارت می تواند در طراحی کمپین های شما از طریق بیش از 1500 وب سایت شاخص و مطرح بهره ببرد ، برخی از پلتفرم های مطرح برای درج تبلیغات ویدئویی شما که از طریق این رسانه ها بهتر دیده خواهید شد
این وب سایت ها تمام از جمله پرمخاطبترین وبسایتهای ایران هستند
تبلیغات ویدیویی در آپارات
تبلیغات ویدئویی در آپارت بسیار موثر است زیرا آپارات بزرگترین و پر مخاطب ترین پلتفرم پخش محتوای ویدیویی در بین ایرانیان است ، آپارات یک رسانه جمعی است و محتوا داخل وب سایت و اپلیکیشن آپارات به دست مخاطبان آپلود می شود و روزانه بیش از میلیون ها بازدید را داراست
رتبه الکسا آپارات :
در جهان 49
در ایران 2
تبلیغات ویدیویی در فیلیمو
تبلیغات ویدئویی در فیلیمو بسیار موثر است زیرا فیلیمو بزرگترین و پر مخاطب ترین پلتفرم پخش محتوای ویدیویی گزینشی در بین ایرانیان است ، فیلیمو یک پلتفرم پخش محتوا خانگی است که آرشیو کاملی از فیلم و سریال های داخلی و خارجی را در خود جای داده است ، روزانه میلیون ها کاربر از طریق پلتفرم فیلیمو به مشاهده فیلم و سریال مورد علاقه خود می نشینند
رتبه الکسا فیلیمو :
در جهان 400
در ایران 12
تبلیغات ویدیویی در ورزش 3
تبلیغات ویدئویی در ورزش 3 بسیار موثر است زیرا ورزش 3 بزرگترین و پر مخاطب تری پایگاه اخبار ورزشی در بین ایرانیان است ، روزانه میلیون ها ویدئو با محتوا ورزشی از طریق پلتفرم ورزش 3 برای مخاطبان به نمایش در می آید که بستری مناسب برای پخش محتوا تبلیغاتی را فراهم آورده است
رتبه الکسا ورزش 3 :
در جهان 153
در ایران 4
تبلیغات ویدیویی در نماوآ
تبلیغات ویدئویی در نماوآ بسیار موثر است زیرا نماوا یکی از بزرگترین و پر مخاطب ترین پلتفرم پخش محتوای ویدیویی گزینشی در بین ایرانیان است ، نماوا یک پلتفرم پخش محتوا خانگی است که آرشیو کاملی از فیلم و سریال های داخلی و خارجی را در خود جای داده است ، روزانه میلیون ها کاربر از طریق پلتفرم فیلیمو به مشاهده فیلم و سریال مورد علاقه خود می نشینند
رتبه الکسا نماوآ :
در جهان 2200
در ایران 83
تبلیغات ویدیویی در تماشا
تبلیغات ویدئویی در تماشا بسیار موثر است زیرا تماشا یکی بزرگترین و پر مخاطب ترین پلتفرم پخش محتوای ویدیویی در بین ایرانیان است ، تماشا یک رسانه جمعی است و محتوا داخل وب سایت و اپلیکیشن تماشا به دست مخاطبان آپلود می شود و روزانه بیش از صدها هزار بازدید را داراست
رتبه الکسا تماشا :
در جهان 13000
در ایران 362
تبلیغات ویدیویی در تلوبیون
تبلیغات ویدئویی در تلوبیون بسیار موثر است زیرا تلوبیون یکی بزرگترین و پر مخاطب ترین پلتفرم پخش محتوای ویدیویی گزینشی در بین ایرانیان است ، تلوبیون یک پلتفرم پخش محتوا خانگی است که آرشیو کاملی از فیلم و سریال های داخلی خصوصا برنامه های صدا وسیما را در خود جای داده است ، روزانه میلیون ها کاربر از طریق پلتفرم تلوبیون به مشاهده فیلم و سریال مورد علاقه خود می نشینند
رتبه الکسا تلوبیون :
در جهان 193
در ایران 5
تبلیغات ویدیویی در نماشا
تبلیغات ویدئویی در نماشا بسیار موثر است زیرا نماشا یکی بزرگترین و پر مخاطب ترین پلتفرم پخش محتوای ویدیویی در بین ایرانیان است ، نماشا یک رسانه جمعی است و محتوا داخل وب سایت و اپلیکیشن نماشا به دست مخاطبان آپلود می شود و روزانه بیش از صدها هزار بازدید را داراست
رتبه الکسا نماشا :
در جهان 398
در ایران 13
تبلیغات ویدیویی در خبرگذاری
تبلیغات ویدئویی در خبرگزاری فارس بسیار موثر است زیرا خبرگزاری فارس یکی از بزرگترین و پر مخاطب تری پایگاه انتشار اخبار در بین ایرانیان است ، روزانه میلیون ها ویدئو با محتوا خبری از طریق پلتفرم و وب سایت خبرگزاری فارس برای مخاطبان به نمایش در می آید که بستری مناسب برای پخش محتوا تبلیغاتی را فراهم آورده است
رتبه الکسا خبرگزاری فارس :
در جهان 112
در ایران 49
تبلیغات ویدیویی در خبرآنلاین
تبلیغات ویدئویی در خبر آنلاین بسیار موثر است زیرا خبر آنلاین یکی از بزرگترین و پر مخاطب تری پایگاه انتشار اخبار در بین ایرانیان است ، روزانه میلیون ها ویدئو با محتوا خبری از طریق پلتفرم و وب سایت خبر آنلاین برای مخاطبان به نمایش در می آید که بستری مناسب برای پخش محتوا تبلیغاتی را فراهم آورده است
رتبه الکسا خبرآنلاین :
در جهان 2012
در ایران 79
تبلیغات ویدیویی در خبر ورزشی
تبلیغات ویدئویی در خبر ورزشی بسیار موثر است زیرا خبر ورزشی بزرگترین و پر مخاطب تری پایگاه اخبار ورزشی در بین ایرانیان است ، روزانه میلیون ها ویدئو با محتوا ورزشی از طریق پلتفرم خبر ورزشی برای مخاطبان به نمایش در می آید که بستری مناسب برای پخش محتوا تبلیغاتی را فراهم آورده است
رتبه الکسا خبرورزشی :
در جهان 1442
در ایران 44
تبلیغات ویدیویی در مهرنیوز
تبلیغات ویدئویی در مهرنیوز بسیار موثر است زیرا مهرنیوز یکی از بزرگترین و پر مخاطب تری پایگاه انتشار اخبار در بین ایرانیان است ، روزانه میلیون ها ویدئو با محتوا خبری از طریق پلتفرم و وب سایت مهرنیوز برای مخاطبان به نمایش در می آید که بستری مناسب برای پخش محتوا تبلیغاتی را فراهم آورده است
رتبه الکسا مهرنیوز :
در جهان 773
در ایران 52
تبلیغات ویدیویی در اقتصاد 24
تبلیغات ویدئویی در اقتصاد 24 بسیار موثر است زیرا اقتصاد 24 یکی از بزرگترین و پر مخاطب تری پایگاه انتشار اخبار اقتصادی در بین ایرانیان است ، روزانه میلیون ها ویدئو با محتوا خبری از طریق پلتفرم و وب سایت اقتصاد 24 برای مخاطبان به نمایش در می آید که بستری مناسب برای پخش محتوا تبلیغاتی را فراهم آورده است
رتبه الکسا مهرنیوز :
در جهان 39000
در ایران 850
تبلیغات ویدیویی در دالفک
تبلیغات ویدئویی در دالفک بسیار موثر است زیرا دالفک یکی بزرگترین و پر مخاطب ترین پلتفرم پخش محتوای ویدیویی در بین ایرانیان است ، دالفک یک رسانه جمعی است و محتوا داخل وب سایت و اپلیکیشن دالفک به دست مخاطبان آپلود می شود و روزانه بیش از صدها هزار بازدید را داراست
رتبه الکسا دالفک :
در جهان 1400
در ایران 75
تبلیغات ویدیویی در فرارو
تبلیغات ویدئویی در خبرگزاری فرارو بسیار موثر است زیرا فرارو یکی از بزرگترین و پر مخاطب تری پایگاه انتشار اخبار در بین ایرانیان است ، روزانه صدها هزار ویدئو با محتوا خبری از طریق پلتفرم و وب سایت فرارو برای مخاطبان به نمایش در می آید که بستری مناسب برای پخش محتوا تبلیغاتی را فراهم آورده است
رتبه الکسا فرارو :
در جهان 1259
در ایران 59
تبلیغات ویدیویی در همشهری آنلاین
تبلیغات ویدئویی در خبرگزاری همشهری آنلاین بسیار موثر است زیرا همشهری آنلاین یکی از بزرگترین و پر مخاطب تری پایگاه انتشار اخبار در بین ایرانیان است ، روزانه میلیون ها ویدئو با محتوا خبری از طریق پلتفرم و وب سایت همشهری آنلاین برای مخاطبان به نمایش در می آید که بستری مناسب برای پخش محتوا تبلیغاتی را فراهم آورده است
رتبه الکسا همشهری آنلاین :
در جهان 6700
در ایران 213
تبلیغات ویدیویی در ویسگون
تبلیغات ویدئویی در ویسگون نیز می تواند تاثیر مثبتی در روند بیزینس شما بگذارد زیرا ویسگون یک شبکه اجتماعی تصویر و ویدئو محور است که روزانه هزاران مخاطب در این شبکه اجتماعی ایرانی تولید محتوا می کنند به همین دلیل بستر مناسبی برای تبلیغات ویدیویی نیز می باشد
باید در همه جا دیده شوید
رتبه الکسا دالفک :
در جهان 3742
در ایران 165
برخی از سوالات متداول شما در مورد تبلیغات ویدیویی
به نوعی از تبلیغات ویدیویی ، تبلیغاتی CPCV می گویند که در آن تبلیغ دهنده به ازای مشاهدهی کامل ویدیویی تبلیغاتی توسط بینندگان پول می پردازد ، یعنی اگر ویدئو تبلیغاتی به انتها نرسد و به هر دلیلی کاربر آن را ببندد ، تبلیغ دهنده پولی در ازا آن نمی دهد
به نوعی از تبلیغات ویدیویی ، تبلیغاتی CPC می گویند که در آن تبلیغ دهنده به ازای هر کلیکی که به روی ویدیو یا بنر تبلیغاتی اش می شود هزینه پرداخت می کند ، بصورت کلی حداقل مبلغ پرداختی برای هر کلیک متفاوت است
به نوعی از تبلیغات ویدیویی ، تبلیغاتی CPI می گویند که در آن تبلیغ دهنده به ازای هر نصب و یا باز کردن اپلیکیشن مبلغی را پرداخت می کند .
به نوعی از تبلیغات ویدیویی ، تبلیغاتی CPA می گویند که در آن تبلیغ دهنده به ازای هر اقدام خاصی که نیاز دارد مثلا پر کردن فرمی خاص و یا دریافت اطلاعاتی هاص یا اقدامی خاص بر روی وب سایت و اپلیکشین مبلغی می پردازد
ترکرها (Tracker) سرویس سوم شخصی (Third Party) هستند که مورد تایید تبلیغدهنده و آژانس تبلیغ کننده می باشند و خدمات خود را تحت دو کلیدواژه اصلی Analytics و Attribution ارائه میکنند. به عبارت دیگر، چون شمارش این سیستمها بیطرف است و مثل تبلیغدهنده یا شبکهی تبلیغاتی، منافعی ندارند ، میتوان با استفاده از گزارشهای آماری آنها تعارضهای آماری میان پنل شبکه تبلیغاتی با گزارشهای تبلیغدهنده را مشخص و مشکلات را مرتفع نمود .
بیدینگ همان تعرفه تبلیغاتی به شکل مزایده است ، به این معنا که برای هر شکل خاص از تبلیغات یک کف قیمت وجود دارد ، یعنی هر تبلیغ کننده می تواند با افزایش نرخ بیدینگ خود حجم بیشتری از تبلیغات را به سمت خود هدایت کند که البته این حجم با کیفیت خود محصول و محتوای تبلیغاتی نیز رابطه مستقیم دارد و برایندی از این عوامل مشخص کنندهی حجم نهایی ترافیک دریافتی خواهد بود که به صورت لحظه ای توسط موتور هوشمند مصنوعی محاسبه میشود.
پیشنهاد آنلاین استار این است که با کف قیمت شروع کنید و اگر پس از دو یا سه روز هزینهی مصرفی کمپین کمتر از بودجهی روزانهی شما بود اقدام به افزایش هزینه یا بید کنید. توجه داشته باشید در اجرای کمپین ها آنلاین استارت همواره نرخ بیدینگ مورد نیاز شما را مشخص می نماید و شما لازم نیست نگران این مسائل باشید
اولین قدم برای اجرای یک کمپین حرفه ای ویدیویی شما باید با کارشناسان آنلاین استارت تماس بگیرید و از مشاوره ما برای قدم های بعدی راهنمایی بگیرید
با آنلاین استارت در دنیای پیچیده و پر سود تبلیغات مطمئن قدم بگذارید !
مخاطبان کسب و کار شما هم اکنون درحال مشاهده تبلیغات رقبای شما هستند !
خدمات اجرای کمپین تبلیغات ویدیویی باید دقیق و منظم انجام شود
تعداد بسترهای پخش تبلیغات ویدیویی شما
پشتیبانی 365 روزه آنلاین استارت
انواع کمپین های ویدیویی
اثبات ارزش تبلیغات ویدیویی به زبان آمار
از آنجایی که از نام ویدیو مارکتینگ مشخص است ، این یک روش خاص از تبلیغات و مارکتینگ است که از طریق ویدیو بر مخاطب اثر می گذارد تا مجاب شود محصول و یا خدمتی خاص را خریداری نماید ، این نوع خاص از تبلیغات ارتباط عمیق تری با مخاطبان ایجاد می نماید.
از آنجایی که مخاطبان اغلب به تماشای محتوای ویدیویی راحت تر از سایر روش ها ترغیب می شود این نوع از تبلیغات عموما اثر بخشی بیشتری دارد ، از همین رو است که اغلب مارکترها بر این باور هستند که تبلیغات ویدیویی نرخ اثر بخشی و جذب مخاطب بیشتری در میان تمام روش ها دارد ، البته این روش پیچیدگی های عموما بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد و نیازمند تخصص ، نکته سنجی و البته بسترهای انتشار مناسب دارد ، از همین رو است که اشتباهات در کمپین های تبلیغاتی می تواند هزینه بسیار زیادی را بر دوش تبلیغ کنندگان بگذارد ، تعرفه تبلیغات ویدیویی نسبتا گران تر از سایر روش ها اینترنتی است پس در هنگام بستن کمپین از تیم دیجیتال مارکتینگ حرفه ای بهره بجویید .
قطعا میزان تاثیرگذاری این نوع از تبلیغات برای هیچ کسی قابل انکار نیست . حدود 80% از مشتریان با تاثیرپذیری از طریق تبلیغات ویدیویی است که نسبت به خرید یک محصول و یا یک خدمت تصمیم می گیرند ، شاید متعجب شوید ولی 75% از مخاطبان محتوای ویدیویی در 1 ماه پس از مشاهده آگهی همچنان تحت تاثیر تبلیغات خواهند بود . به همین دلیل است که ما می گوییم تبلیغات ویدیویی بسیار حائز اهمیت است .
چند مورد از مزایای تبلیغات ویدئویی را به اختصار توضیح میدهیم :
- افزایش فروش
مهمترین هدف یک کمپین تبلیغاتی در وحله اول افزایش نرخ فروش محصولات و یا خدمات یک کسب و کار است ، که این نوع از تبلیغات تا حدود بسیار زیادی این مهم را مسجل می سازد ، بطوری که تحلیلگر Dreamgrow پس از بررسی های دقیق اعلام کرده است که بیش از 78% از افراد پس از تماشای محتوای تبلیغاتی ویدیو محور راغب به استفاده از خدمات و یا خرید محصولات مورد تبلیغ می شوند .
- دنیای ویدیو از نگاه موتورهای جستجو
اگر محتوا تبلیغاتی خود را آنچنان جذاب درست کرده اید که در بسترهای تبلیغاتی مخاطبان به تماشای آن می نشینند پس چرا داخل وب سایت شما مجددا آن را تماشا نکنند ؟ تماشا ویدیو تبلیغاتی شما درون وب سایت شما علاوه بر تاثیرگذاری بیشتر بر مخاطب به افزایش نرخ Time On Page وب سایت شما کمک می کند که همین امر در بهبود SEO صفحات و در نهایت وب سایت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت .
- ویدئو جذابترین نوع محتوا
از آنجایی که محتوای ویدیویی بیشتر حواس ادمی را به خود مشغول میکند لقب تاثیرگذارترین و جذابترین نوع محتوا را به خود اختصاص داده تا آنجا که 60% مخاطب بیشتری نسبت به سایر انواع محتوا برای خود به وجود آورده است . از همین رو قطعا محتوا ویدیویی نرخ به اشتراک گذاری بسیار بالاتری نسبت به سایرین دارد .
- باور پذیری شگفت انگیز
نرخ باورپذیری در محتوا ویدیویی تا انجا بالاست که سالانه میلیون ها نفر به بی صبرانه به دنبال تماشای قیلم های تخیلی هستند ، همین موضوع است که به شما نیز کمک خواهد کرد تا در تبلیغات خود بسیار موفق عمل کنید ؛ اگر شما هم به دنبال اعتمادسازی برای برند تجاری و یا کسب و کار خود هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم تبلیغات ویدیویی را حتما در نظر داشته باشید ، شما به راحتی می توانید از طریق یک ویدئو تاثیر عمیق بر مخاطبان خود بگذارید.
- درگیر کردن مخاطب
آیا شما می توانید موردی درگیر کننده تر از یک سریال 300 قسمتی و حتی بسیار بیشتر برای خود بیاورید ؟ خیر زیرا محتوا ویدیویی مخاطب را تا بالاترین حد ممکن درگیر می کند، هدف اصلی یک تبلیغ ویدیویی نیز درگیر کردن ذهن مخاطب و در نهایت مجاب کردن آن به خرید محصولات و خدمات کسب و کار ما است ، پس با تبلیغات ویدیویی آخرین ضربه را به مخاطبان خود بزنید تا از شما با خیالی آسوده خرید نمایند.
- جزئیات کم نظیر
در بین انواع محتوا ، محتوا متنی ، صوتی و حتی محتوا با تصاویر ثابت ، محتوا ویدئویی در بیان جزئیات بسیار کامل تر و مفیدتر عمل می نماید از همین رو مخاطبان مفاهیم مورد انتظار ما را بسیار ساده تر متوجه می شوند و سریعتر درک می کنند.
آزانس دیجیتال مارکتینگ آنلاین استارت
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارائه خدمات تبلیغات ویدیویی و دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ و فنی در این خصوص با آنلاین استارت تماس بگیرید !
مشاورین ما اینجا هستند تا به شما عزیزان در خصوص خدمات تبلیغات ویدئویی و هر گونه سوال احتمالی در این زمینه با آرامش خاطر توضیح دهند
با آنلاین استارت الماس دنیای کسب و کار خود باشید