Sale!

آنالیز نیمه حرفه ای وب سایت

تومان1.499.000

آنالیز وب سایت آنلاین استارت یک گزارش کامل از تمامی شاخصه های مرتبط با یک وب سایت است ، از فاکتورهای ظاهری ، فاکتورهای برنامه نویسی ، سئو ، دیجیتال مارکتینگ و بسیاری دیگر !

در اینجا درخواست داریم پیش از خرید توضیحات محصول را مطالعه نمایید تا متوجه شوید چه آنالیز فوق العاده ای از وب سایت شما گرفته خواهد شد

پکیج تحلیل و آنالیز وب سایت نیمه حرفه ای

 

آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت برای هر کسب کار آنلاین و یا هر کسب و کاری که در تصور خود از سیستم آنلاین ( وب سایت ) استفاده می نماید همیشه یک دغدغه مهم بوده ، اغلب وب مستران و صاحبان وب سایت تجزیه و تحلیل درستی از حال و روز وب سایت خود ندارند اما براشون مهمه که بدونن در چه شرایطی هستند وقتی ماهانه یا سالانه میلیون ها تومان خرج وب سایت خود می کنند ! ممکن این مدیران وب سایت بصورت شخصی دست به تحلیل توسط موتورها بزنند اما این امر هرگز برای آنها راه گشا نخواهد ؛ زیرا آنالیزها نیاز به تجزیه تحلیل حرفه ای دارند ! بیشتر این وب مستران در جستجوی افرادی هستند که از آنها در قبال هزینه و یا دوستی خواهش کنند نگاهی به وب سایت آنها بکنند ، تا یک نظر کارشناسی یا نیمه کارشناسی بدهند که اغلب این افراد نظرات خود را بصورت جامع و در یک قالب کاربردی  ارائه نمی دهند یا میزان مطالب ارائه شده کامل نیست ! که در نهایت همچنان مدیران وب سایت و کسب و کارهای آنلاین تکلیف خود را نمی دانند !

چه عواملی در تحلیل وب سایت اهمیت بیشتری دارد ؟

  • سرعت سایت ؟!
  • کیفیت و تکنولوژی کدها ؟!
  • SEO و بهینه سازی سایت ؟!
  • حجم محتوا ؟
  • لینک های داخلی و یا بک لینک ها ؟
  • UI و ظاهر گرافیکی سایت ؟!
  • UX و یا تجربه کاربری ؟!
  • بهینه بودن صفحات برای تلفن های همراه ؟
  • و یا …

موارد بالا گوشه ای از عناوین دغدغه برانگیز مدیران و صاحبان وب سایت است ! برخی از کسب و کارها به غلط تصور می کنند وب سایت دارند ، حتی ممکن است وب سایتی با ظاهری زیبا داشته باشند اما این که کسب و کار آنلاین دارند ممکن است به داشتن همین وب سایت خلاصه شود ! گاهی برخی از مدیران وب سایت و یا کسب و کار آنلاین ، فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنند با تصور درآمدزایی اما صرفا یک فروشگاه در دل کویر راه انداختند و هیچ بازدید کننده ای ندارد !

حالا این افراد ، مدیران وب سایت ، وبمستران ، صاحبان کسب و کار اینترنتی و آنلاین در جستجوی تجزیه تحلیل کامل ، جامع و کاربردی از وب سایت خود هستند ! آن ها به دنبال آنالیزورهایی هستند تا این افراد بتوانند آنالیز سایت آنها را دقیقا انجام دهند.

دانستن روند حرکت سایت به شما در طراحی نحوه مارکتینگ و ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینترنتی کمک بسیاری می کند. به همین دلیل باید کاملا دقیق و حساب شده در استفاده از تکنولوژی وب سایت ، UI و UX  و سرعت وب سایت  و درنهایت مهمترین فاکتورها SEO سئو ، و بهینه بودن وب سایت برای طراحی کمپین های مارکتینگ پیش بروید. آنالیز سایت یکی از مهمترین مواردی است که باید آن را همیشه در نظر داشته باشید و انجام دهید.

 

مواردی که در این آنالیز به شما ارائه خواهیم داد چیست ؟

 

  • عنوان سایت (Title Tag)

  • توضیحات سایت (Meta Description)

  • کلمه کلیدی سایت (Meta Keywords)

  • عناوین (Headings)

  • نحوه ی نمایش سایت در گوگل (Google Preview)

  • وضعیت ALT تصاویر (Alt Attribute)

  • ابر کلمه های کلیدی (Keywords Cloud)

  • ثبات کلمه کلیدی (Keyword Consistency)

  • نسبت کد به متن (Text/HTML Ratio)

  • بررسی وضعیت GZIP سایت (GZIP compression Test)

  • بررسی ریدایرکت WWW سایت (WWW Resolve)

  • بررسی ریدایرکت آیپی (IP Canonicalization)

  • وضعیت لینک ها (In-Page Links)

  • لینک های شکسته (Broken Links)

  • نقشه سایت (XML Sitemap)

  • فایل ربات (Robots.txt)

  • بررسی URL Rewrite سایت (URL Rewrite)

  • بررسی آندراسکور در لینک سایت (Underscores in the URLs)

  • عناصر جاسازی شده (Embedded Objects)

  • بررسی Iframe در سایت (Iframe)

  • وضعیت دامنه (Domain Registration)

  • اطلاعات ثبت کننده (WHOIS Data)

  • موبایل دوستانه یا واکنش گرا (Mobile Friendliness)

  • نحوه نمایش در موبایل (Mobile View)

  • سازگاری با موبایل (Mobile Compatibility)

  • بررسی آدرس سایت (URL)

  • بررسی فاو آیکن (Favicon)

  • صفحه 404 سفارشی (Custom 404 Page)

  • حجم صفحه (Page Size)

  • زمان لود سایت (Load Time)

  • زبان (Language)

  • دامنه های مشابه (Domain Availability)

  • دامنه های شبیه تایپی (Typo Availability)

  • امنیت دامنه (Email Privacy)

  • بررسی ایمن بودن سایت (Safe Browsing)

  • آیپی سرور (Server IP)

  • بهبود سرعت (Speed Tips)

  • تجزیه و تحلیل ترافیک (Analytics)

  • اعتبار W3C سایت (W3C Validity)

  • نوع کدها (Doc Type)

  • نوع رمزگذاری (Encoding)

  • صفحات ایندکس شده (Indexed Pages)

  • تعداد بک لینکها (Backlinks Counter)

  • اطلاعات شبکه های اجتماعی (Social Data)

  • ارزش تقریبی (Estimated Worth)

  • رتبه سایت (Traffic Rank)

  • کشور بازدید کنندگان (Visitors Localization)

  • بررسی اعتبار SSL ( نسخه حرفه ای )
  • بررسی رتبه 5 کلمه کلیدی مورد نظر ( نسخه حرفه ای )
  • بررسی قالب و پلاگین های سایت ( ویژه وردپرس )( نسخه حرفه ای )
  • بررسی بک لینک های دقیق وب سایت( نسخه حرفه ای )
  • آنالیز متا تگ( نسخه حرفه ای )
  • بررسی رتبه الکسا ( نسخه حرفه ای )
  • شمارنده کلمه ها( نسخه حرفه ای )
  • بررسی لینک های سایت( نسخه حرفه ای )
  • بررسی لینک ها dofollow و nofollow( نسخه حرفه ای )
  • بررسی تراکم کلمه کلیدی( نسخه حرفه ای )
  • بررسی ویروس توسط گوگل (Google Malware Checker)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی قدمت دامنه(Domain Age Checker)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی سرقت ادبی(Plagiarism Checker)( حداکثر 2 مقاله )( نسخه حرفه ای )
  • سئو کردن آدرس صفحات(URL Rewriting Tool)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی MozRank( نسخه حرفه ای )
  • بررسی دامین اتوریتی Domain Authority( نسخه حرفه ای )
  • بررسی پیج اتوریتی Page Authority( نسخه حرفه ای )
  • پیدا کردن دامنه های با آیپی یکسان(Reverse IP Domain Checker)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی بلک لیست ایمیل(Blacklist Lookup)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی نمایش سایت با رزولوشن مختلف(Webpage Screen Resolution Simulator)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی محاسبه حجم یک صفحه(Page Size Checker)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی سایت با AVG آنتی ویروس(AVG Antivirus Checker)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی هاستینگ سایت(Domain Hosting Checker)( نسخه حرفه ای )
  • محاسبه ارزش لینک(Link Price Calculator)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی و مشاهده سورس کد یک صفحه(Get Source Code of Webpage)(در صورت درخواست در فایل جداگانه ارائه می شود)( نسخه حرفه ای )
  • تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل(Google Index Checker)( نسخه حرفه ای )
  • نمایش رکورد های DNS(Find DNS records)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی تعداد لینکهای سایت(Website Links Count Checker)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی و پیدا کردن لینک شکسته(Broken Links Finder)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی وضعیت کش در گوگل(Google Cache Checker)( نسخه حرفه ای )
  • امنیت ایمیل وب سایت(Email Website Privacy)( نسخه حرفه ای )
  • شبیه سازی ربات موتورهای جستجو(Search Engine Spider Simulator)( نسخه حرفه ای )
  • پیشنهاد کلمه کلیدی(Keywords Suggestion Tool)(3 کلمه کلیدی کانونی )( نسخه حرفه ای )
  • بررسی عنوان HTTP یا HTTPS سایت(Get HTTP Headers)( نسخه حرفه ای )
  • تست نمایش سایت در موبایل(Mobile Friendly Test)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی شبکه های اجتماعی با کانکشن وب سایت(Social Stats Checker)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی سرعت سایت توسط گوگل(Pagespeed Insights Checker)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی سرعت سایت توسط جیتیمتریکس (Pagespeed GTMetrix Checker)( نسخه حرفه ای )
  • بررسی وضعیت gzip(Check GZIP compression)( نسخه حرفه ای )

آنالیز سئو

شرح آنالیز ، تجزیه و تحلیل سایت ، SEO و سایر موارد بالا  :

پس از اینکه تک تک موارد بالا چه موارد درج شده در پکیج نیمه حرفه ای و موارد موجود در پیکیج حرفه ای بصورت نمودار ، جدول ، گراف ، متون و … داخل فایل نهایی آورده شد ، مجموعه آنلاین استارت در فایل تقدیمی به شما ، شرحی تحلیلی در رابطه با این موارد خواهد آورد ! که این تجزیه تحلیل بسته به پکیج سفارشی شما متفاوت خواهد بود در پکیج حرفه ای دقیق تر و ریزتر بررسی می شود !

در نهایت پس ارائه این موارد ، آنلاین استارت در رابطه با سایت شما از تیم های خود در مورد وب سایت شما مصاحبه ای کوتاه خواهد داشت که شرح این مصاحبه در فایل نهایی به صورت کامل ارائه خواهد شد ؛ تیم هایی که پس از هر بررسی نسبت به وب سایت شما تحلیل و نظر ارائه خواهند داد واحدهای زیر هستند :

  • توضیحات تیم طراحی وب سایت آنلاین استارت
  • توضیحات تیم SEO و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو
  • توضیحات تیم UI و طراحی گرافیک
  • توضیحات تیم دیجیتال مارکتینگ

 تجزیه‌ و تحلیل محتوای وب سایت، از جمله تجزیه‌ و تحلیل نرخ تبدیل :( نسخه حرفه ای )

یکی دیگر از آنالیزهای مهم و لازم برای هر کسب و کاری آنالیز کمپین ها دیجیتال مارکتینگی ، کسب و کار آنلاین است ، این تحلیل و بررسی صرفا محدود به پکیج حرفه ای آنالیز وب سایت مربوط میشه ، برای آنالیز فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ و کمپین های تبلیغاتی می بایست برای 48 تا 72 ساعت درسترسی های گوگل آنالیتیکس Google Analytics و گوگل سرچ کنسول Google Search console به مجموعه آنلاین استارت داده شود ، تا تیم های مختلف آنلاین استارت خصوصا تیم SEO و تیم دیجیتال مارکتینگ نسبت به گزارشات این دو سرویس و تحلیل گر گوگل نیز بررسی انجام دهند و در گزارش نهایی ، تحلیل خود نسبت به این گزارشات را ارائه نمایند .

حداقل دو یا چند صفحه مهم و اساسی وب سایت شما نیز تحلیل SEO On Page خواهد شد ، در صورت نیاز به اصلاح داشتن ، تدوین مطالب بیشتر ، تغیر عناوین ، متاتگ ها ، تصاویر و بسیار دیگر از فاکتورهای SEO On Page ، خاطرنشان خواهد شد و در گزارش نهایی ذکر می شود . در صورتی که نیاز به آنالیز صفحات بیشتر دارید ، هزینه آنالیز هر صفحه اضافه بر پکیج برابر است با 150 هزار تومان است .

همچنین از گزارشات مندرج در سرچ کنسول نرخ تبدیل جستجوگران به بازدیدکننده در وب سایت شما مشخص می شود و چند راه کار برای بهبود این نرخ تبدیل از طرف تیم دیجیتال مارکتینگ آنلاین استارت در گزارش نهایی برای شما ارسال می گردد .

تجزیه و تحلیل سایت

 

تجزیه تحلیل وب سایت توسط Google Lighthouse

ارائه گزارش ، تجزیه و تحلیل تخصصی وب سایت توسط ابزار آنالیز گوگل لایت هاوس Google Litehouse ، آنالیز وب سایت در نسخه دسکتاپ و تجزیه و تحلیل نسخه موبایل ( نسخه حرفه ای ) 

آنلاین استارت در گزارش نهایی ، شرح آنالیز دقیق وب سایت شما را توسط خود گوگل نیز ارائه می نماید ، تا از طریق این ابزار نیز بتوانید چراغ راهی برای استراتژی های خود بر روی وب سایت و کسب و کار اینترنتی خود داشته باشید ، آنلاین استارت پیشنهاد می نماید که الزاما این گزارشات گوگل دقیقا مورد بررسی قراردهید و حتما در صورت وجود ارور آنها را بررسی و نسبت به رفع مشکلات اقدام نمایید ، همچنین تاکید داریم که نسبت به بهبود نرخ های مندرج در گزارشات گوگل لایت هاوس اقدام نمایید .

گزارشات گوگل ، نزدیک ترین و قطعی ترین وضع حالی است که وب سایت شما به آن دچار است و اگر قله های گوگل برای شما حائز اهمیت است ، بدانید که وب سایت شما از دید گوگل این وضعیت را داراست ! پس گزارشات گوگل را جدی بگیرید !

آنلاین استارت در شرح وضع حال وب سایت شما ، تمامی نکاتی که گوگل در آنالیز خود ارائه می نماید را بصورت کامل در فایل نهایی خواهد آورد و امیدوار است که این تجزیه و تحلیل تخصصی مورد اقبال شما قرار بگیرد و مفید فایده قرار بگیرد !

تحلیل گوگل لایت هاوس

 

چرا تجزیه و تحلیل وب سایت اهمیت دارد ؟!

 

تجزیه و تحلیل وب سایت برای مجموعه هایی که دارای وب سایت هستند مهمترین قدم است ، برای شروع و ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ( فارق از کمپین تبلیغاتی آنلاین و یا آفلاین ) می بایست اول بررسی نمایید که موتور محرک کسب و کار اینترنتی شما آیا واقعا درست عمل می نماید یا خیر ؟ حتی برای اجرای یک کمپین موفق SEO Off Page نیز باید بدانید که آیا وب سایت شما در وضعیت مناسبی از نظر SEO On Page قرار دارد یا خیر ؟! سئو خارجی مکمل بسیار خوب ، مهم و تاثیرگذاری است اما باید در نظر داشته باشید که صرفا یک مکمل فوق العاده است و باید ابتدای امر سئو داخلی مناسبی داشته باشید پس قبل از اقدام کردن برای اجرای کمپین های سئو خارجی ، می بایست روی سئو داخلی و صحت انجام آن مطمئن شوید ، لینک سازی بدون محتوای سئو شده تاثیر چندانی ندارد و یا اگر تاثیر داشته باشد نیازمند این است که فرآیند لینک سازی با هزینه بسیار بیشتر و زمان بسیار طولانی تری انجام شود ! پس قبل از اجرای کمپین های سئو خارجی حتما سایت باید آنالیز حرفه ای شود و ایرادات سئو داخلی به خوبی رفع گردد .

 

مزیت های دیگر تجریه ، تحلیل و آنالیز وب سایت چیست ؟!

 

  • مشکلات داخلی را شناسایی کنید

تجزیه و تحلیل وب سایت تمام فاکتورهای ساختاری یک وب سایت را که مربوط به کدها ، تکنولوژی بکار رفته در عناصر سایت ، المان ها و شاخصه های فنی ، فاکتورهای مهم و تاثیرگذار SEO  و شاخصه های UI و UX  و بسیاری دیگر از عوامل را بررسی می کند. این اطمینان را به صاحبان کسب و کار اینترنتی و وبمستران سایت می دهد که آیا دیتاها و داده ها درجایی که قرار است در آن به مخاطبان نمایش داده شود به درستی این اتفاق می افتد یا خیر ؟! و کیفیت لینک ها یا پیوندها داخلی و خارجی شما را کنترل می کند.

تجزیه و تحلیل یک وب سایت همچنین نسبت به عمق صفحات (تعداد کلیک برای رسیدن به آن) ، به روز بودن یا قدیمی بودن ( آخرین به روزرسانی) ، بارگیری بیش از حد آنها (حجم صفحات بر حسب کیلوبایت) و دسترسی وب سایت شما به موتورهای جستجو  ( پرونده ربات ها Robot.txt و نقشه سایت Site Map ) و … به شما یک دید جامع خواهد داد که این عوامل در نهایت کمک می نمایند که یک استراتژی بهتر با نرخ تبدیل بیشتر داشته باشید !

اطمینان از صحت این عناصر اساسی ساختاری نه تنها موتورهای جستجو را تضمین می کند تا به درستی در وب سایت شما گشت بزنند ، بلکه پایه و اساس محکمی برای هرگونه کار یا تعدیل سئو در آینده است.

  • درباره کلمات کلیدی ایده آل برای هدف گیری بیشتر بدانید

همواره همراه با گزارشات ارائه شده در باب تجزیه و تحلیلSEO  وب سایت توسط تیم آنلاین استارت ، به میزان مختصر و مفیدی از توصیه های مربوط به کلمات کلیدی بر اساس کلمات کلیدی که در ابتدا ارائه کرده اید وجود دارد. این توصیه ها می تواند به عنوان یک راهنما برای اینکه آیا شما برای انتخاب لیستی از کلمات کلیدی با هدف بهتر نیاز به زمان تحقیق اضافی دارید یا اینکه کلماتی که در حال حاضر دارید مناسب شما خواهند بود ، عمل می کند.

  • چه چیزی برای سایت شما خوب کار می کند؟

در تحلیل وب سایت همه چیز منفی نیست. اکثر وب سایت ها حداقل یک چیز خوب برای آنها دارند ، چه این طراحی ، رنگ ، سیستم های منو یا کپی عالی باشد. اکثر صاحبین کسب و کار آنلاین در دیدن عینی وب سایت خود مشکل دارند ( ایرادات مربوط به UI و UX )  و معمولاً دارایی های فعلی خود را درک نمی کنند یا از آن چشم پوشی می کنند. کمی تشویق در این زمینه ها می تواند یک چیز خوب را به یک ایده عالی تبدیل کند و یا دست کم از این صاحبین کسب و کار آنلاین و وبمستران وب سایت ها را از این توهم خارج کنند که سایتشان واقعا کابردی است ، تا با آرامش کامل اقدام به ساخت و راه اندازی وب سایتی جدید نمایند !

  • محبوبیت و رتبه بندی سایت فعلی

آیا می دانستید که از چه وب سایت هایی به شما لینک داده شده است ؟؟ آیا می دانستید این لینک ها چه میزان اهمیت در SEO دارد ؟ تعداد وب سایت ها و همچنین کیفیت وب سایت ها و حتی نحوه اتصال لینک ها به سایت شما بسیار حائز اهمیت است ، دلیل این امر این است که داشتن پیوند و لینک هایی با کیفیت و مفید ، به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما حاوی محتوای مرتبط و کاربر پسندی است و تعداد دیگری از وب سایت های دارای رتبه بندی خوب نیز وجود دارند که اینگونه فکر می کنند. تجزیه و تحلیل وب سایت شما به شما نشان می دهد که کدام سایت ها به شما لینک می دهند و کیفیت این سایت ها را نشان می دهد.

  • آیا می دانید موتورهای جستجو کدام صفحات وب سایت شما را پیدا کرده اند؟

تجزیه و تحلیل وب سایت گزارش صفحات ایندکس شده را ارائه می دهد ، که تمام موتورهای جستجوگر اصلی خصوصا موتور جستجوی گوگل Google و پس از آن به ترتیب Bing و Yahoo کدامین صفحات وب سایت شما را در بر می گیرد ، بنابراین شما می توانید ببینید که کدام صفحات پیدا شده ویا کدامین صفحات وب سایت شما به دلایلی از دست رفته اند و هم اکنون ارور 404 دریافت می کنند . تجزیه و تحلیل همچنین شامل یک گزارش رتبه بندی کامل است ، که به شما نشان می دهد در حال حاضر برای کلمات کلیدی انتخاب شده خود در چه رتبه ای قرار دارید.

  • عنصر انسانی

باید دقت نمایید که کسب محبوبیت در موتورهای جستجو تنها 50٪  باعث افزایش ورودی و ترافیک وب سایت شماست و در نهایت انجام عمل در آمدزایی به عوامل انسانی نیز مربوط است که این عوامل شامل رنگ بندی ، طیف رنگی ، فونت های وب سایت ، ظاهر به روز وب سایت ( دارای سایدبار است یا خیر ) ، کیفیت عکس ها ، ارتباط متون و تصاویر و …  ، که این عوامل در تجزیه و تحلیل مناسب وب سایت باید شامل عنصری انسانی باشد. یک متخصص دیجیتال مارکتینگ باید به طور دستی سایت شما را جستجو کند و بررسی کند که آیا این عوامل به درستی کار خود را انجام می دهند یا خیر و یا مثلا بررسی نمایند که آیا لینک ها به مکان مناسب می روند یا خیر  ، تصاویر شما از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند یا خیر و سایت شما از نظر زیبایی نیز خوشایند است یا خیر . از آنجا که اولین برداشت برای افراد کاملاً مهم است ، وب سایت شما باید استاندارد باشد و استفاده از آن آسان باشد.

تجزیه و تحلیل سایت

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ آنلاین استارت

آنلاین استارت یک استراتژی متفاوت و موفق برای کسب و کار شما !

شروع فوق العاده در دنیای آنلاین با شبکه حرفه ای توسعه کسب و کار آنلاین استارت

با ما تا آنلاین شدن و حرفه ای شدن بیزینس خود همراه باشید

اولین قدم سخت ترین قدم است ما با شما هستیم از اولین قدم …

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آنالیز نیمه حرفه ای وب سایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا