خدمات مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی

مدیریت و بازاریابی اینستاگرام فیسبوک تلگرام توئیتر لینکدین یوتیوب آپارات تامبلر پینترست بله سروش پلاس گپ ایتا

امروزه زندگی روزمره همه به شبکه های اجتماعی گره خورده است

 

شبکه های اجتماعی کجای زندگی ما هستند !

بدون شک اگر شما در این صفحه هستید و در حال خواندن این مطلب ، از اهمیت بالای شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره و بالاخص در حوزه کسب و کار با خبر هستید.

دیجیتال مارکتینگ مانند یک کلاف کاموا یا گلوله ی نخی می ماند که شاید در نگاه اول پر از گره یا درهم پیچیده باشد اما اگر با کمی حوصله به و به شکل اصولی شروع به پیدا کردن سر نخ و باز کردن گره ها کنیم به راحتی به انتهای  آن کلاف سردرگم و در هم پیچیده میرسیم.

 امروزه مدیریت شبکه های اجتماعی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای خیلی افراد در حکم این کلاف سردرگم است اما چرا ؟!

اگر پاسخ را از آنلاین استارت بپرسید به شما خواهیم گفت که چون احتمالا اکثر افراد اطلاعات کافی در این زمینه ندارند یا متخصص این حوزه را سراغ ندارند. 

پس ازپیدا کردن متخصص یا فراگیری اصولی مدیریت شبکه های اجتماعی در میابید که چندان هم کلاف سردرگمی در کار نیست.

آنلاین استارت اینجاست تا شما را در مواجهه با این کلاف سردرگم همراهی کند.

و اما مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی… !!!

بدون شک درشبکه های اجتماعی , به عنوان مثال اینستاگرام  قطعا با پیچ ها  و صفحاتی روبرو شده اید که از لحاظ تعداد دنبال کننده یا اصطلاحا فالوئر اعداد و ارقام نسبتا بالایی دارند. به عنوان مثال 200هزار فالوئر،500 هزار فالوئر ، 1 میلیون فالوئر و … .

خوشبختانه یا متاسفانه امروزه بالا بودن تعداد فالوئر یا دنبال کننده در نگاه مردم یک مزیت یا پوینت مثبت محسوب میشود ، که صد البته این امر امکان پذیر است به راحتی خوردنی یک لیوان آب خنک !

اما نیازمند صبر و شکیبایی منطقی شما میباشد .

بازاریابی شبکه های اجتماعی
آنلاین استارت تا رسیدن به خط پایان این مسیر با شماست

وقتی از مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی حرف میزنیم دقیقا منظورمان چیست؟

بازاریابی در پلتفرم شبکه های اجتماعی به این معنی است که ما باید تعامل و مراوده با مشتری های احتمالی  و بازار هدف خود را در حوزه کسب و کارمان ، مدیریت کنیم و علی الخصوص مدیریت محتوایی که به منظور ایجاد احساس نیاز و حس اعتمادی  که منجر به خرید محصول یا خدمات شما در شبکه های اجتماعی شما میشود. 

اما کار به همین جا ختم نمیشود!!!!

 شما باید در راستای استفاده بهینه و حداکثری از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا توئیتر توجه داشته باشید که هدف اصلی افزایش و بالابردن نرخ تعامل با مشتریان احتمالی و بهره وری از این موضوع پر اهمیت میباشد. به همین دلیل است که استفاده از این شبکه ها صرفا به تولید پست ها و محتوای زیاد ختم نمیشود ،کما اینکه تولید محتوای هوشمندانه نیز یکی از فاکتور های رسیدن به موفقیت در مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی میباشد. یا برای مثال بالا بودن تعداد فالوئر مثلا در اینستاگرام صرفا و به تنهایی حائز اهمیت نیست کما اینکه بالا بودن تعداد فالوئر از دیدگاه روانشناسانه اهمیت بالایی دارد. به عنوان مثال گاهی ممکن است شما تعداد فالوئر خیلی بالایی نداشته باشید اما به دلیل اینکه فرآیند دیجیتال مارکتینگ شامل (تولید محتوا،سئو و … ) اصولی انجام شده است مشتریان احتمالی به مرحله خرید از کسب و کار شما میرسند.

 

شبکه های اجتماعی نقش محوری و چشمگیری در آینده ی بیزنس یا تجارت شما ایفا میکنند. قبل از اینکه بریم سراغ آمار و ارقام کاربران شبکه های اجتماعی جالبه بدونید که در سال 2021 نزدیک به 4.8 میلیارد نفر در جهان به شبکه اینترنت دسترسی داشته و 5.6 میلیارد نفر در جهان امروز از اسمارت فون هایی استفاده میکنند که قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را دارند.

 

خب میرسیم به بحث شیرین و داغ شبکه های اجتماعی

1- پرطرفدارترین شبکه ی اجتماعی در دنیا فیسبوک (facebook) است که تا امروز موفق شده که 2.76 میلیارد نفر عضو فعال در سرتاسر دنیا داشته باشد که این رقم نشان دهنده ی این است که داشتن یک صفحه ی فیسبوک میتواند برای یک کسب و کار حائز اهمیت باشد. (این نگاه به طور کلی میباشد و فارغ از اینکه مثلا در کشور ما  شبکه فیسبوک فیلتر میباشد.)

2- یکی از پرطرفدارترین و پر امکانات ترین و جذاب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا و البته در ایران اینستاگرام میباشد که توانسته است سهم بزرگی از بازار شبکه های اجتماعی را از آن خود کند و شبکه ای محبوب میان کسب و کارهای گوناگون شود .

اینستاگرام (instagram)در حال حاضر 1.3 میلیارد عضو فعال دارد و کاربران این شبکه زمان زیادی از تایم روزانه ی خود را برای تفریح ، خرید ، بیزنس و … در این برنامه میگذرانند.

 

 3- مهم ترین و بزرگترین منبع و مرجع ویدیو در دنیا یوتیوب (youtube) میباشد که 2.31 میلیارد کاربر فعال به صورت ماهانه دارد که هر روز ویدیوهایی درباره موضوعات مختلف را در این شبکه بارگذاری می کنند و البته به یک آموزشگاه بزرگ آنلاین هم تبدیل شده که کاربران برای آموزش هر موضوعی (از شیر مرغ تا جون آدمیزاد) به این منبع مراجعه میکنند.

 4- پرطرفدارترین پلتفرم شبکه اجتماعی میان خبرنگاران ، سیاست مداران ، متخصصان حوزه های مختلف و حتی برخی از مردم عادی جهان نیز با مقدار تقریبا قابل توجهی کاربر ( 320 میلیون کاربر) به نام توئیتر (twitter) وجود دارد  ولی هرگز نتوانسته است که  به عنوان  یک شبکه اجتماعی محبوب بین همه ی اقشار مردم تبدیل شود ، که شاید به دلیل محدودیت هایی باشد که در این برنامه وجود دارد . ولی به هرشکل 320 میلیون عضو فعال برای این برامه آمار کمی محسوب نمیشود.

 

حالا که آمار و ارقام استفاده از شبکه های اجتماعی رو  با هم دیدیم میخوام یه سری اطلاعات دیگه راجب این شبکه ها بهتون بدم:

مردم در دنیا به صورت میانگین 2 ساعت و 40 دقیقه از روز را در این شبکه های اجتماعی میگذرانند.

حالا سوال اینجاست که ما از این شبکه ها چه استفاده ای باید بکنیم؟

از روز اولی که با این شبکه های اجتماعی آشنا شدیم و برنامه هاشون رو گوشی و کامپیوترمون ریختیم چیز جدیدی به ما اضافه شده؟

یا مثلا چیزی به مهارت ها و دانشمون اضافه شده یا برای کسب و کارمون یا کسب درآمد از این شبکه ها استفاده کردیم یا صرفا از جنبه ی تفریحیش برای گذراندن وقتمون استفاده کردیم ؟

و ….

ابزارها و خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا به این مخاطبان عظیم برسید و یک کارزار رسانه های اجتماعی را با تصمیم گیری ساده تر انجام دهید. اگر مایل هستید استراتژی رسانه های اجتماعی تجارت خود را شروع کنید ، خدمات تخصصی وجود دارد که می توانید با آنها مشورت کنید. به طور مثال می توانید از ابزار ها برای دریافت چندین دیتای قابل مقایسه برای بازاریابی دیجیتال و خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید و یا مدیران شبکه های مجازی را استخدام کنید .

در این راهنمای جامع ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه می توانید از مدیریت شبکه های مجازی  بهره ببریددر حال حاضر 

شناسه نمونه Heading Heading
نمونه شماره 1 ردیف 1، محتوا 1 ردیف 1، محتوا 2
نمونه شماره 2 ردیف 2، محتوا 1 ردیف 2، محتوا 2
نمونه شماره 3 ردیف 3، محتوا 1 ردیف 3، محتوا 2
مدیریت شبکه های اجتماعی

هدف اصلی تولید محتوا

هدف اصلی و اساسی هر فرآیندی به روی یک وب سایت درآمدزایی است ، بازاریابی محتوا و یا Content Marketing یکی از جدیدترین متد بازاریابی و تبلیغات است که امروزه تمامی شرکت ها و کمپانی های بزرگ از آن بهره می برند .

اما چرا محتوا تا این حد مهم شده است ؟

امروزه در دنیای صنعتی و مصرف گرایی ، هنگام خرید محصول یا دریافت خدمات ، سیل عظیم انتخاب ها در پیش چشم مشتریان قرار میگیرد ، برندهای مختلف با تبلیغات های گسترده ، باعث می شوند که انتخاب برای مشتریان بسیار پیچیده شود ، از همین رو است که بازاریابی محتوا نقش جدی خود را ایفا می نماید ، مشتریان برای حل این معما پیچیده هنگام خرید و یا دریافت خدمات ، نیازمند یک فرد متخصص هستند و به متخصص هر حوزه مشخص اعتماد بیشتری می نمایند و از همین جهت برای هر کسب و کاری لازم است به مشتریان خود نشان دهد در حوزه فعالیت خود متخصص و ماهر است ، این امر موجب می شود مخاطبان مطالب ، محتوا ، مقالات و آموزش های شما تبدیل به مشتری شوند و همچنین و مشتریان شما با اطمینان خاطری بیشتر و راحت تر از شما خرید نمایند .

وب سایت و شبکه های اجتماعی هم اکنون فضای بسیار مناسبی برای تولید محتوا هستند تا مخاطبان سردرگم را با محتوایی مفید و حرفه ای جذب کسب و کار خود نمایید ، هم اکنون اگر وب سایت دارید و در شبکه های اجتماعی فعالیت می نمایید لازم است تا اقدام به تولید محتوا تخصصی نمایید .امروزه تولید محتوا در اشکال مختلف صورت میگیرد و هر کدام از این فرمت ها مخاطبان بی شمار خود را دارند که این امر برای کسب و کار شما چه آنلاین و چه آفلاین الزام آور است که در تمام فرمت ها اقدام به تولید محتوا و بازاریابی محتوا انجام دهید ؛ توجه داشته باشید که اولین و مهمترین فرمت همچنان در قالب مقالات و آموزش های متن محور است .

 

 

 

بازاریابی محتوا از کجا شروع می شود ؟

بازاریابی محتوا و تولید محتوا متنی و حتی سایر فرمت ها برای شروع دارای 3 فاز اصلی می باشد که ابتدا باید این 3 مرحله را تدوین و سپس اقدام به بازاریابی محتوا نمایید.

این 3 فاز اصلی عبارت هستند از : تدوین استراتژی تولید محتوا ، فرآیند تولید محتوا و استراتژی انتشار محتوا ؛ بازاریابی از طریق محتوا 3 اصل کلیدی دارد که اشاره شد توجه داشته باشید در زنجیره بازاریابی محتوا می بایست به دقت و بصورت کاملا حرفه ای تمام اصول را رعایت نمایید .

در نظر بگیرید که استراتژی تولید محتوا بصورت کامل و دقیق تدوین کرده اید و دقیقا می دانید که چه مطالبی و چه اطلاعاتی قرار است به مخاطب ارائه نمایید اما در مرحله بعدی ، یعنی در مرحله تولید محتوا یا تدوین مطالب در قالب ها و فرمت های مختلف ضعف در اجرا داشته باشید ، محتوایی تولید شده به درستی نگارش نشده ، فرآیندهای مارکتینگ درش لحاظ نگردیده ، برای موتورهای جستجو بهینه نشده ، از تصاویر جذاب استفاده نشده باشد محتوا وایرال و در گوگل به درستی جایگاه خود را پیدا نخواهد کرد و میزان اثربخشی کافی برای شما نخواهد داشت و مخاطبان را با مطالب و محتوا درگیر نمی نماید ، در این هنگام فرآیندهای مرتبط با بازاریابی دیجیتال شکست خواهد خورد . 

آنلاین استارت اینجا است تا برای شما استراتژی تدوین و تولید محتوا را در قدم اول تنظیم نماید و در قدم دوم محتوایی جذاب ، گیرا ، درگیر کننده تولید نماید و در نهایت در بستر های مختلف برای شما منتشر کند . اما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا تمام فرآیندهای ” بازاریابی محتوا ” را به درستی طی نمایید و اثربخش ترین کسب و کار در حوزه خود شوید.

آنچه در رویای شما است را ما به واقعیت گره خواهیم زد

قطعا شما هم مثل هر مدیر و صاحب هر کسب و کاری دوست دارید که در حوزه کسب و کار خود مرجع باشید ، این قطعا رویای هر کسب و کاری است ، این مهم در دنیای امروز صرفا با تبلیغات اتفاق نمی افتد و دنیایی که گوگل پادشاهی می کند ،  متخصص ها مرجع خواهند بود ، در هر کسب و کاری که تصور کنید 

همین حالا خودتون رو آماده کنید تا با رقبای خود بر سر نتایج برتر بجنگید !

آنلاین استارت شما را در این نبرد تا پیروزی همراهی خواهد کرد 

بهینه سازی سایت

چرا باید از سایت خود را سئو “SEO” کنید ؟

اگر از آنلاین استارت مشاوره بگیرید در جواب خواهیم گفت چون شما باید به  موقع و بجا دیده شوید و از هزینه های بیهوده تبلیغات رهایی یابید !

البته توجه کنید این اصطلاح که سئو کردن سایت اشتباه است ! در گوگل صفحات ایندکس می شوند و اصطلاح درست تر این است که سئو صفحات را جایگزین سئو سایت بکنیم 

خدمات سئو بسیار وسیع است و همچنین رسیدن به اولین صفحه و اولین نتایج مستلزم رعایت نکات بسیار زیادی است ؛ در حالت کلی عوامل موثر بر سئو در دو دسته کلی قرار میگیرند :

عوامل مرتبط با سئو بر روی سایت On Page SEO

عوامل مرتبط با سئو در  خارج از وب سایت Off Page SEO 

مجموع فاکتورهای ریز و درشتی که در این دو دسته کلی قرار دارند بیش از 200 مورد و فاکتور است ! که برخی از این فاکتورها مهمتر از و برخی دیگر کم اهمیت ترند اما به هر حال تمام این ها تاثیرگذارند و در نهایت منجر به این می شوند که در یک کلمه کلیدی خاص یک سایت و صفحه از یک سایت و صفحه دیگر در نتیجه بالاتر و بهتری  قرار بگیرد و در نهایت سودآوری بیشتری برای کسب و کار با رتبه بالاتر خواهد بوجود بیاید !

خدمات seo

یک رتبه و یا یک صفحه عقب یا جلو چقدر تاثیر دارد ؟ 

جواب این سوال را با ذکر چند آمار کوتاه ، مفید و مختصر ارجاع می دهیم :

  • نتایج برتر جستجوی ارگانیک در گوگل دارای CTR حدود 31.7 درصد است.
  • CTR اولین نتیجه در نتایج جستجوی ارگانیک Google به طور میانگین 31.7٪ است.
  • احتمال کلیک روی لینک اولین نتیجه در نتایج ارگانیک و طبیعی گوگل (نتایجی که شامل Ads نمی شود) 10 برابر بیشتر از کلیک روی یک لینک در رتبه 10 است.
  • CTR ارگانیک برای موقعیت های 7-10 تقریباً یکسان است. بنابراین بالا رفتن از چند نقطه در پایین صفحه اول ممکن است باعث افزایش ایجاد ترافیک ارگانیک نشود.
  • به طور متوسط، رشد یک پله ای در صفحه اول نتایج گوگل، CTR را 30.8٪ افزایش می دهد. با این وجود، این رشد بستگی به رتبه ای که از آن به یک رتبه بالاتر رسیده اید دارد. حرکت از رتبه 3 به رتبه 2 گوگل معمولاً منجر به افزایش قابل توجه نرخ کلیک خواهد شد. با این حال، حرکت از رتبه 10 به رتبه 9 تفاوت آماری قابل توجهی ندارد
  •  تیترهایی که به شکل پرسش هستند، 14.1 درصد بیشتر از سایر تیترها کلیک می شوند.
    حدود 15 درصد از جستجوهای روزانه انجام شده در گوگل کاملا جدید هستند.
  • بهبود یک بخش در نتایج جستجوی گوگل می تواند CTR یا نرخ کلیک را به میزان 30.8 درصد افزایش دهد.
     مطالبی که در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند، به طور متوسط دارای 1890 کلمه هستند.
    15٪ از همه جستجوها قبلاً در Google جستجو نشده اند.
    تنها 0.78 درصد از جستجو کننده ها (یعنی کمتر از یک درصد) بر روی نتایج ظاهر شده در صفحه دوم گوگل کلیک می کنند.

بهینه سازی سایت ( SEO ) در آنلاین استارت چگونه انجام می شود ؟!

نکته اساسی و مهم در خدمات سئو و بهینه سازی صفحات و سایت برای موتورهای جستجو در آنلاین استارت این است که ما اینجا تحت هیچ شرایطی خدمات بهینه سازی سریع یا به عبارتی SEO موشکی به هیچ عنوان انجام نمی دهیم !

اساسا طبق الگوریتم های جدید گوگل و سخت گیری های بسیار زیاد این شرکت برروی فرآیندهای بهینه سازی SEO ، این مدل بهینه سازی ، از جمله فرآیندهای سئو کلاه سیاه به حساب می آید ، و آنلاین استارت هرگز فرآیندهای مرتبط با این سبک سئو را هرگز انجام نمی دهد!

آنلاین استارت صرفا فرآیندها را طبیعی ، بر اساس اصول تایید شده توسط گوگل انجام می دهد ، به اصطلاح ما فقط سئو کلاه سفید را در روش های خود اصل قرار می دهیم و فرآیندها مستلزم زمان مناسب و قابل قبول است !

آنلاین استارت آژانس دیجیتال مارکتینگ است و هدف این مجموعه رشد شما در بلند مدت و بصورت مداوم است.

seo وب سایت

پشنهاد آنلاین استارت پیش از سئو (SEO)  !

توجه !!

به منظور آغاز صحیح خدمات بهینه سازی سایت برا موتورهای جستجو باید گام های درست و صحیح بردارید ، به همین منظور پیشنهاد آنلاین استارت این است پیش از انتخاب پکیج مد نظر خود ، با مشاورین ما تماس بگیرید و در مورد بهترین گزینه از ما مشاوره دریافت نمایید . 

البته به منظور به دست آوردن یک استراتژی دقیق تر پیشنهاد بهتر ما این است که از وب سایت خود یک آنالیز کامل و دقیق دریافت نمایید ، این تجزیه و تحلیل نه تنها در زمینه انتخاب صحیح پکیج خدمات سئو به شما کمک شایانی می نماید ، در آینده به منظور طراحی یک استراتژی بازاریابی حرفه ای کمک های بسیاری خواهد کرد !

در این 2 پکیج تحلیل وب سایت آنلاین استارت س تقریبا تمامی زوایا SEO OnPage و SEO OffPage به خوبی مورد بررسی قرار می گیرد ، همچنین مواردی که در سئو تکنیکال لازم است رعایت شود مورد آنالیز قرار می گیرد .

 

تجزیه و تحلیل حرفه ای و نیمه حرفه ای وب سایت آنلاین استارت

شما می توانید جزئیات کامل خدمات حرفه ای و نیمه حرفه ای تحلیل وب سایت ما را در صفحه این دو محصول مطالعه نمایید اما برخی از فرآیندهای مورد بررسی در این دو پکیج که مرتبط با SEO است را به اختصار شمامل موارد زیر است :

  • گزارش گیری توسط پلتفرم پریمیوم Alexa ، WooRank ، MOZ ، Ahrefs ، Semrush ، KWfinder بصورت دقیق و جامع 
  • بررسی دقیق شرایط فعلی وب سایت شما توسط تیم seo  ما 
  • بررسی بسیاری از نکات SEOOnPage
  • بررسی بک لینک ها و نکات SEO OffPage

خدمات SEO

آنلاین استارت آژانس دیجیتال مارکتینگ و شبکه حرفه ای  توسعه کسب و کار

تجزیه و تحلیل سئو

تعرفه خدمات سئو ( SEO ) آنلاین استارت !

مراحل انجام خدمات بصورت کلی به شکل زیر است :

سئوکار

پکیج های مختلف خدمات بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو ، پیش از خرید از آنلاین استارت مشاوره بگیرید !

پکیج برنزی
SEO On Page ( سئو داخلی )
میلیون تومان 4.9 قیمت پایه از 4.9 آغاز می شود
  • سئو داخلی
  • تدوین استراتژی سئو داخلی
  • تدوین استراتژی لینک سازی داخلی
  • بهینه سازی 10 صفحه سایت
  • بهینه ساختار URLs
  • انتخاب کلید واژه کانونی ارزشمند
  • بهینه سازی کیفیت محتوا
  • ساخت Site Map
  • ساخت Robot txt
  • اتصال شبکه های اجتماعی به سایت
  • مشاوره افزایش سرعت سایت
  • مشاوره نحوه محتوا نویسی
  • مشاوره افزایش نرخ تبدیل
  • زمان تحویل از 20 روز کاری
محبوب
پکیج نقره ای
SEO On Page ( سئو خارجی )
میلیون تومان 5.9 قیمت پایه از 5.9 آغاز می شود
  • سئو خارجی
  • تدوین استراتژی سئو خارجی
  • تدوین استراتژی لینک سازی خارجی
  • ساخت حداقل 200 به بالا
  • ساخت روزانه حداکثر 8 بک لینک
  • رپورتاژ آگهی
  • فعالیت در شبکه های اجتماعی
  • انتخاب کلید واژه کانونی ارزشمند
  • سیگنال گیری از خارج سایت
  • مشاوره افزایش ساخت قلاب لینک
  • مشاوره نحوه محتوا لینک سازی
  • مشاوره افزایش نرخ تبدیل
  • مشاوره تبلغیات اینترنتی
  • زمان تحویل از 3 ماه
محبوب
پکیج طلایی
سئو کامل داخلی و خارجی (سفارشی سازی شده)
میلیون تومان 14.9 قیمت پایه از 14.9 آغاز می شود
  • سئو داخلی و خارجی
  • تدوین استراتژی سئو داخلی و خارجی
  • تدوین استراتژی لینک سازی داخلی و خارجی
  • بهینه سازی 15 صفحه سایت
  • ساخت حداقل 500 بک لینک
  • تمام خدمات مربوط به سئو داخلی
  • تمام خدمات مربوط به سئو خارجی
  • انتخاب کلید واژه کانونی ارزشمند
  • تمامی مشاوره های لازم SEO
  • تحلیل حرفه ای رقبا
  • بهینه سازی ساختار سایت
  • بهینه سازی ساختار سئو خارجی
  • مشاوره افزایش نرخ تبدیل
  • زمان تحویل 3 روز کاری
محبوب

بهینه سازی سایت ( SEO ) چه اهمیتی برای کسب و کار اینترنتی دارد ؟

در دنیای قرن 2021 و همچنین بازار سال 1400 ایران رقابت بر سهم بازار بسیار پیچیده تر از گذشته است ، روزانه میلیون ها جستجو در گوگل انجام می شود که افرادی این جستجوها را انجام میدهند که به دنبال رفع نیاز خود هستند ؛ اگر تصور می کنید که کسب و کار شما برای رفع نیاز بخشی از افراد جامعه مفید است ، پس این نکته را از یاد نبرید که گوگل و SEO ( خدمات سئو ) برای شما الزامی است .

چرا باید وب سایت خود را سئو نمایید ؟

اگر شما یک وب‌سایت یا به عبارتی کسب و کار اینترنتی ، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین دارید، سئو می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند و شما را به اهدافتان برساند. اهمیت سئو نیز در همین است و اگر می‌خواهید که در نتیجه‌ی جستجوی یک کلمه، یکی از لینک‌های اول باشید الزما باید نکات مرتبط با اصول سئو را رعایت نمایید، آنلاین استارت به شما کمک می نماید تا این نکات ریز و مهم را تک به تک بهبود ببخشید و به زودی در رتبه های اول قرار بگیرید .

پس اگر به دنبال برندسازی، کاهش هزینه‌های بازاریابی و یافتن مشتری‌های هدفمند هستید، به هر نحوی که شده،  مبحث SEO را جدی بگیرید و با مشاورین آنلاین استارت تماس بگیرید .

بهتر است بدانید در دنیای گوگل و  SEO چه می گذرد :

  • اکثر کاربران موتورهای جستجو به‌ احتمال‌ زیاد بر روی یکی از 5 نتیجه اول اول در صفحه نتایج (SERPS) گوگل کلیک می نمایند .
  • کاربرانی که از طریق گوگل وارد سایت شما می‌شوند مشتریان و کاربران واقعی شما هستند زیرا با کلمه کلیدی مربوط به کسب‌وکارتان وارد سایت شما شده‌اند.
  • سئو کردن و خدمات سئو نسبت به سایر فعالیت های منتج به دیدن شدن به مخاطب هدف ، هم دقیق تر است و هم بسیار ارزان تر است 
  • اگر کسب و کار شما ، در کلیدواژه های پر جستجو و هدفمند در موتورهای جستجو در موقعیت‌های بالا قرار داشته باشید، باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما خواهد شد ، چه کسب و کارهای صرفا آنلاین و چه آنلاین- آفلاین  
  • تعداد افرادی که وب‌سایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو و البته بینگ پیدا می‌کنند خیلی بیشتر از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و دیگر کانال‌های شبکه های اجتماعی است
  • اگر دو وب‌سایت مختلف یک‌چیز یکسان را به فروش برسانند، سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده است و سئو مناسبی دارد، بازدیدکننده بیشتری به دست می‌آورد و درنتیجه فروش بیشتری نیز خواهد داشت و اینجا به طور کامل درک خواهید کرد مفهوم سئو چیست و با چه هدفی انجام می‌گیرد
خدمات سئو ، افزایش نرخ کلیک و بازدید
search engine optimization
خدمات سئو و مثلث موفقیت در SEO
مثلث سئو
سه مدل بک لینک که باید در سئو خارجی بگیرید

توجه داشته باشید باید در دریافت این بک لینک ها تعادل را رعایت نمایید ، آنلاین استارت این کار را حرفه ای انجام می دهد 

SEO

الگوریتم های فرآیند خدمات سئو

خدمات SEO سئو داخلی سئو خارجی سئو تکنیکال سئو محلی لینک سازی بک لینک  رپورتاژ آگهی شبکه اجتماعی خود را به ما بسپارید

استفاده از خدمات سئو ( خدمات SEO ) ، باعث می شود کاربران به سایت شما به صورت هدفمند هدایت شوند : همان طور که می دانید کاربران زمانی در گوگل سرچ می کنند که بخواهند نیاز خودشان را با خدمات و محصولات شما برطرف کنند. در این میان آن ها قطعا به سراغ سایت هایی می روند که در صفحه اول گوگل قرار دارد، چیزی که شما باید در طی انجام خدمات سئو به آن برسید و چیزی که متاسفانه رقبای شما به آن دسترسی دارند .

اما گوگل چطور از بین سایت های مختلف و صفحات گوناگون یک وب سایت و یک صفحه خاص را در نتیجه اول و به همین ترتیب در سایر نتایج نمایش می دهد ؟

جواب این سوال کمی پیچیده است ، اما باید بدانید که این نتایج هرگز اتفاقی نمایش داده نمی شوند ! گوگل و سایر موتورهای جستجو از طریق الگوریتم های مختلف خود این کار را انجام میدهند !

الگوریتم پاندا گوگل
الگوریتم پاندا

الگورتیم پاندا یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل است که هدف اصلی آن جلوگیری و مبارزه با محتوای کوتاه و بی کیفیت و از این دو مورد مهمتر کپی بودن محتوا است !

بر راستای استفاده گوگل از این الگوریتم شانس نمایش محتوای بی‌کیفیت، کوتاه و بی‌ارزش را در نتایج جستجو کم می نماید و به محتوای با کیفیت ، کاربردی ، خاص و منحصر به فرد در نتایج جایگاه بهتری در نتایج جستجو می‌بخشد.

برخی از سئوکاران با تولید محتوای ضعیف و بی کفیت به صورت مستمر تصور می کنند نتیجه بهتری میگیرند که این درست نیست و بنا به این الگوریتم نتیجه عکس خواهند گرفت

 این الگوریتم گوگل شاخصه ای برای طبقه بندی سطح کیفیت صفحات مختلف است . این شاخصه مشخص  می کند که کیفیت، بر اساس میزان کاربر پسند بودن محتوا است ، این الگوریتم به سرعت به یکی از عوامل اساسی در رتبه‌بندی نتایج جستجو تبدیل شد .

“ بر طبق این الگوریتم اگر محتوای بی کیفیت دارید و این محتوا برای بازدید کنندگان وب سایت شما واقعا مفید نیست و یا محتوا شما از سایر رقبا و وب سایت ها کپی شده است ، شما از نتایج گوگل حذف خواهید شد و برعکس اگر محتوای شما کاربر پسند و مفید است نتایج بهتر در گوگل از آن شما است!

در حقیقت این الگوریتم مانع از تقلب در سئو داخلی است !

الگوریتم پنگوئن
الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن یک الگوریتم برای مبارزه با وب سایت‌هایی است که با روش‌های غیرطبیعی و غیر اصولی مانند لینک‌سازی با اسپم ریت بالا ، رتبه وب سایت خود را در نتایج گوگل  بهبود ببخشند .

الگوریتم پنگوئن یکی از اصلی ترین الگوریتم های گوگل است و پیوسته در حال رصد کردن وب سایت های متقلب است و آنها را مجازات می نماید !

هدف اصلی الگورتیم پنگوئن مبارزه با لینک سازی اسپ و بسیار شدید و زیاد است ، این الگوریتم مانع انحصارگرایی است ولی وظیفه دیگر این الگوریتم گوگل جلوگیری از استفاده مکرر از یک کلمه کلیدی نیز می باشد .

در صورتی که یک سئوکار از طریق ساخت بی حد و حصر لینک های بی ارزش و بسیار زیاد اقدام به بک لینک گیری بنماید و این فعالیت برای الگوریتم گوگل ، لینک سازی جعلی محسوب شود ، وب سایت مورد نظر توسط گوگل جریمه خواهد شد و در نتایج رتبه بدتری خواهد رفت و یا حتی ممکن است از نتایج حذف شود ، البته ممکن است با اصلاح لینک ها این جرایم بخشیده شود و دوباره به جای سابق بازگردید!

در نهایت این الگوریتم می گوید ، صرفا به فکر تولید محتوا برای گوگل نباشید! توجه داته باشید که کاربر و نیازهای او را اولویت قرار دهید تا حتی نگاه پنگوئن مهربان گوگل به شما نیفتد!

در حقیقت این الگوریتم مانع از تقلب در سئو داخلی و بیشتر خارجی است !

الگوریتم مرغ مگسخوار گوگل
الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس خوار هدف اصلی اش ، تشخیص مفهوم عبارت جستجو شده شما در گوگل است !

احتمالا شما هم روزانه سوالاتی از گوگل می پرسید و از جواب های دقیق آن شگفت زده می شوید ! این اتفاق توسط مرغ مگس خوار رقم می خورد .

در گذشته تکیه جستجو بر کلید واژه بود اما اکنون تکیه بر مفهوم عبارت جستجو شده است ، پس فرآیند سئو باید دقیق تر انجام شود ، تمرکز بر مفهوم خدمات سئو را پیچیده تر کرده و این عالی است!

خدمات سئو را به حرفه ای ها باید بسپارید!

اولین انیدکس برای موبایل گوگل
الگوریتم Mobile First Index

 تلفن های همراه هوشمند ، دنیای ما و همچنین نحوه جستجو ما در اینترنت را متحول کردند پس چرا الگوریتم های گوگل را تغییر ندهند ؟

در واقع الگوریتم Mobile First Index، جواب گوگل برای تغییر رفتار کاربران در استفاده از موبایل بجای دسکتاپ بوده است. در گذشته اولویت با سئو براساس دکستاپ بود اما هم اکنون موبایل اولویت گوگل است

الگوریتم Mobile First Index به این معنی است که اولویت اول گوگل برای رتبه دهی به سایت‌ها، نسخه موبایل، و اولویت دوم  نسخه دسکتاپ است.

الگوریتم رنک برین گوگل
الگوریتم رنک برین

الگوریتم رنک برین یکی از جدیدترین الگورتیم های گوگل است ، این الگوریتم در حقیقت برپایه هوش مصنوعی ، یا ماشین لرنیگ AI ( یادگیری ماشینی ) است.

کار این الگوریتم موازی با الگوریتم مرغ مگس خوار است که هدفش نمایش نتیجه بهتر ؛ الگوریتم رنک‌برین با استفاده از هوش مصنوعی حجم زیادی از اطلاعات را به المان های قابل فهم برای رایانه تبدیل می‌کند و هنگامی که عبارتی را مشاهده کند که با آن آشنایی ندارد، شروع به حدس زدن در مورد آن کلمه و یا عبارات مشابه با آن می‌کند.

الگوریتم BERT گوگل
الگوریتم BERT

الگوریتم برت ، باهوش ترین الگورتیم گوگل و مبتنی که مبتنی بر هوش مصنوعی AI است ، برت به رباتهای گوگل کمک میکند تا ساختار معنایی کلمات موجود در یک عبارت جستجو شده را به شکل دقیق تری درک کند.

برت تلاش می کند از زبان محاوره و روزمره که زبان روزمره ما را جایگزین زبان ادبی بکند بطوری که حتی کوچک ترین بخش های زبان محاوره مثل حروف اضافه را به خوبی یک انسان درک کند، که در نتیجه نتیجه بدست آمده دقیق تر خواهد بود !

برت برای سئو شگفت انگیز است!

الگوریتم کبوتر گوگل
الگوریتم کبوتر

الگوریتم کبوتر گوگل بر جستجو بر اساس موقعیت مکانی شما تکیه دارد ، احتمالا شما هم پیش آمده دنبال مکانی بگردید ، شاید یک رستوران ، خب نتیجه مک دونالد در واشنگتن نتیجه بی حاصلی است !

گوگل بر طبق این الگوریتم بهترین نتیجه را بر اساس موقعیت شما است ، این الگوریتم اساسا پایه SEO Local یا سئو محلی است .

سئوی محلی به شما کمک می‌کند کسب و کار خود را مستقیما به همان مشتری یا کاربری که در نزدیکی شما جستجو می کند، معرفی کنید

الگوریتم تازگی محتوا گوگل
الگوریتم تازگی محتوا

الگوریتم تازگی یا Freshness گوگل یکی از حلقه های گمشده سئو است که توجه لازم به آن نمی شود !

اگر میخواهید یک گوشی بخرید ، درجستجو برای شما قیمت مهم است، اما کدام قیمت ؟ جدیدترین آنها بهترین نتیجه برای شما است !

هدف الگوریتم تاکید بر تازگی محتوا است، چراکه جستجوگران همیشه به دنبال آخرین و جدیدترین اطلاعات هستند. حوزه‌ها مانند اخبار و سیاست، قیمت و… باید بر روی این مدل سئو توجه بیشتری داشته باشند !

رعایت سئو تازگی محتوا بسیار مهم است!

الگوریتم سندباکس گوگل
الگوریتم سندباکس

الگوریتم سندباکس گوگل داور گوگل بین سایت های قدیمی و جدید است !

در هر دقیقه بیشتر از 300 وب سایت تولید می شود ! شما بعد از تاسیس وب سایت خود به دنبال سئو کردن هستید اما به یاد داشته باشید که قرارگرفتن سایت‌های جدید در سندباکس موجب می شود ، سایت‌های تازه تاسیس نتوانند با فریب دادن گوگل، به سرعت در صفحه اول نتایج قرار بگیرند.

باید صبر داشته باشید و به مرور در نتایج برتر رتبه کسب نمایید !

به الگوریتم گوگل سند باکس در سئو کردن خود باید توجه نمایید 

الگوریتم رقص گوگل
الگوریتم رقص

الگوریتم رقص گوگل یعنی جابجایی رتبه شما در نتایج ، برخی از فاکتورهای سئو قبل از ورود کاربر به سایت مشخص است اما برخی دیگر خیر ، شاخصه هایی مثل نرخ خروج ، نرخ تعامل، و … به همین دلیل گوگل چند سایت را در شرایط مشابه قرار میدهد و از رفتار کاربران دریافت می نماید که کدام یک در نتیجه برتر باید قرار بگیرند .

نتیجه قطعی شما اجماعی از فرآیندهای سئو تکنیکال ، سئو داخلی و سئو خارجی با رفتار و رضایت کاربران است !

گوگل شما را در نهایت با رفتار کاربران می سنجد !

برخی از سوالات متداول شما در مورد خدمات سئو 

به کمک آنلاین استارت ترافیک وب سایت شما رتبه بهتری در نتایج پیدا خواهد کرد که در نتیجه ترافیک سایت شما افزایش می یابد که منجر به افزایش درآمد شما خواهد شد 

بستگی دارد شما تاکنون فعالیت سئو داخلی را به خوبی انجام دادید یا خیر ! اما پیشنهاد ما دریافت یک مشاوره دقیق قبل از سفارش کار است 

پیشنهاد آنلاین استارت این است که ابتدا سایت خودتان را آنالیز کنید تا استراتژی درست و جامعی از شرایط فعلی سایت خود داشته باشید 

پیشنهاد ما پکیج های حرفه ای و نیمه حرفه ای آنالیز وب سایت آنلاین استارت است

ممکن است در شرایط کنونی شما در کلیدواژه های ارزشمند کسب و کار خود رقیب حرفه ای و خاصی نداشته باشید در نتیجه در رتبه اول باشید اما به یاد داشته باشید کسب و کارها به سرعت آنلاین می شوند و ممکن است اگر شما هم حرفه ای کار نکنید نتایج برتر و درنتیجه سهم بازار خود را از دست بدهید 

پس از سفارش پکیج سئو، تیم حرفه‌ای SEO آنلاین استارت با آماده کردن یک پروپوزال حرفه‌ای سایت شما را با استفاده از ابزار‌های آنالیز سایت و نظر کارشناسی تیم تحلیل می‌کند که طی این بررسی قیمت پروژه سئو مشخص خواهد شد. برآورد هزینه سئو با توجه به تحلیل المان های مختلف برای هر پروژه متفاوت می باشد ، یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت خدمات سئو ، مبحث رقبا هستند ! بستگی دارد رقبای شما در یک کلیدواژه خاص چه مقدار زمان و هزینه مصرف می نمایند .

زمان رسیدن به صفحه اول گوگل براساس میزان جستجو و سختی کلمات کلیدی و همچنین فاکتورهای دیگر برای هر پروژه متفاوت است. در بازه زمانی ۳ ماه می‌توان پیشرفت جایگاه کلمات کلیدی را مشاهده کرد و به طور معمول حداقل ۶ ماه زمان برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز است.

به هیچ وجه مجموعه آنلاین استارت روش های غیر طبیعی ، روش های غیر محتوا محور ، روش های غیر کاربرپشند را تایید نمی کند .

روش های سئو کلاه سیاه و کلاه خاکستری در نهایت سودآور نخواهند بود .

انجام سئو

با آنلاین استارت قدم به دنیای پر سود موتورهای جستجو گوگل بگذارید !

مخاطبان کسب و کار شما هم اکنون درحال جستجو خدمات و محصولات شما هستند ! 

شما در نتایج جستجوی اینان چقدر به چشم میخورید؟

خدمات SEO باید دقیق و منظم انجام شود 

فروشندگان خدمات و محصولات
0 +
پشتیبانی 365 روزه آنلاین استارت
0
تعداد جستجو ایرانیان در دقیقه
0 +
سئو

چرا خدمات SEO خود را به آنلاین استارت بسپارید ؟

 خدمات سئو شامال فاکتورهای بسیار زیای می شود ، که لازم است برای بهبود سئو یک سایت و صفحه تمام این نکات را رعایت نمایید ، تیم تخصصی سئو (SEO ) آنلاین استارت با مطالعه پیوسته از سورس های خارجی خصوصا داکیومنت های گوگل و البته بکار گیری تجربیات بدست آمده در پروژه های پیشین، استراتژی سئو سایت شما را برنامه ریزی می نماید و در یک مدت زمان معقول، سایت شما را به بالا ترین نتایج گوگل در کسب و کارتان می رساند.

با انجام خدمات SEO سایت به کمک آنلاین استارت به نتایجی دست پیدا می کنید ؟

  • افزایش ترافیک به صورت طبیعی از 30 تا 80 درصد
  • افزایش درصد فروش محصولات و خدمات سایت
  • کاهش رتبه الکسا تا زیر 1000 ، بسته به نوع کسب و کار و فعالیت شما
  • بهینه سازی سایت و بهبود آن و حضور در صفحه اول گوگل با تمام کلمات کلیدی با ارزش کسب و کار شما
  • برندینگ در فضای اینترنت ، آنلاین و فضای مجازی

لازم است در آخر اشاره ای به خدمات مشاوره ای هم داشته باشیم که اگر شما در فرآیند خود دچار برخی مشکلات و چالش ها شده باشید، میتوانید با کارشناسان آنلاین استارت تماس بگیرید تا در مورد مشکل شما تحقیق کرده یا با استفاده از تجربیات پیشین، دغدغه شما را مرتفع کنند.

خدمات SEO آنلاین استارت ، برای وب سایت شما سوخت موشک است 

روند اجرای خدمات سئو آنلاین استارت

هفته اول

آنالیز وب سایت

در روز اول شروع خدمات سئو ، ابتدا وب سایت شما به دقت در حوزه صرفا سئو آنالیز خواهد شد ، همچنین کلیدواژه های کانونی کسب و کار شما به دقت تولید خواهند شد!

رقبا نیز آنالیز می شوند و در یک پروپزآل گردآوری می شوند 

هفته اول

هفته دوم

مشاوره سئو SEO

طی جلسه حضوری و یا آنلاین ارائه پروپزآل به کارفرما انجام می گیرید ، مشاوره در حوزه تولید محتوا ، مدیریت وب سایت ، مدیریت شبکه های اجتماعی و … ارائه می شود نکات مربوط به سئو تکنیکال نیز به کارفرما و تیم طراحی وب سایت ایشان نیز خاطر نشان می شود 

هفته دوم

ماه اول شروع خدمات سئو داخلی

انجام فرآیندهای سئو داخلی

پس از تعیین استراتژی ها ، تیم آنلاین استارت شروع به فعالیت در خصوص سئو داخلی می نماید که شامل بهبود URL ها ، اصلاح صفحات ، انتخاب کلیدواژه های ارزشمند ، بروزرسانی محتوا ، افزودن تگ ها به متن ها و عکس ها  و …

ماه اول شروع خدمات سئو داخلی

ماه دوم شروع خدمات سئو خارجی

انجام فرآیندهای سئو خارجی

پس از سامان دادن به وب سایت کارفرما از نظر سئو داخلی ، فرآینده های مرتبط با سئو خارجی آغاز می شود ، ساخت بک لینک ها ، ارسال رپورتاژ آگهی ها ، بهبود لینک سازی در شبکه های اجتماعی و …

ماه دوم شروع خدمات سئو خارجی

ماه پایانی قرارداد

بررسی و تحلیل نتایج خدمات سئو

در ماه پایانی قرارداد ، آنلاین استارت اقدام به ارائه گزارش نهایی در خصوص خدمات سئو به کارفرما می نماید ! ( در پایان تمام ماه ها نیز گزارش ارائه می شود ) که این گزارش شامل مواردی همچون رتبه کلمات کلیدی مشخص شده ، نرخ افزایش کلیک و بازدید ، رتبه الکسا و … است 

درصورت نیاز کارفرما قرارداد از این تاریخ دوباره قابل تمدید است 

ماه پایانی قرارداد

آزانس دیجیتال مارکتینگ آنلاین استارت

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارائه خدمات سئو SEO و دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ و فنی در این خصوص با مجموعه آنلاین استارت تماس بگیرید !

مشاورین ما اینجا هستند تا به شما عزیزان در خصوص خدمات سئو SEO و هر گونه سوال احتمالی در این زمینه با آرامش خاطر توضیح دهند 

با آنلاین استارت الماس دنیای کسب و کار خود باشید 

پیمایش به بالا